ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים במרכז

אוהל אבלים להשכרה במרכז משמשים למטרות שונות של התכנסות בשטחים פתוחים כמו מסיבות ואירועים בטבע, והתאספויות לצורך התאבלות. כשאתם עומדים לחפש אוהל אבלים להשכרה במרכז מאד חשוב לדעת מה לבחור. במאמר שלפניכם נביא את הנקודות החשובות והמכריעות בבחירת אוהלים להשכרה במרכז. נקודות אלה ינחו אתכם מה באמת חשוב באוהל וכיצד יודעים שהוא מתאים למטרות שלכם.

בדיקת סוג בד היריעה

בד יריעת האוהל צריך להיות כזה שהנו בעל נתונים של אירוח אירוע. זהו לא בד לייקרה ליולי משפחות קיציים של 3 ימים, ובטח שלא בד ברזנט דק. בד לאוהל אירועים חייב להיות PVC עבד וכבד, במשקל 512 גרם למטר מרובע. רק סוג כזה של בד יכול לאטום כל חלל מפני כל מזג אוויר גם חורפי וסגרירי במיוחד.

בדיקת הפונקציות שעל יריעת הבד

פלטות שקופות קבועות או חלונות לפתיחה? פתחים חלקים או עם רשת הגנה מיתושים? מומלץ מאד לבחור בד אשר מקסימום הגנות הן שיהיו עליו. רצוי שהפלסטיק השקוף המתפקד כחלון ייפתח וייסגר כרצונכם, ולא יעמוד סגור באופן קבוע. רצוי, כמו כן, שעל אותה פלטה שקופה תהיה רשת הגנה מפני יתושים.

בדיקת הקיבולת של האוהל

כאן יש להבחין בין אוהל המשמש לאירועי שמחות לבין אוהל המשמש לאירועים. באוהלי שמחות ניתן להכניס 50 או 100 איש, תלוי בגודל היריעה. באוהלי אבלים ניתן להכניס 30-50 איש, ומעל 50 איש בסוכת אבלים על מוטות תווך. כשבודקים קיבולת רצוי לבדוק גם את אופן הישיבה. ייתכן כי אם אינכם צריכים בכלל שולחנות אלא רק כסאות, תוכלו לארח יותר אנשים PER אוהל.

בדיקת תנאי ההתקשרות מול החברה

חשוב לוודא מהו תעריף ההשכרה של האוהל, והאם ניתן לשכור פריטים נוספים. באוהל אבלים מומלץ לשכור כסאות, שולחנות, מקרר, ואמצעי חימום או קירור (תלוי במזג האוויר) אחד לפחות. באוהל אירועים מומלץ לשכור גם שרשרת תאורה, לדים, אמצעי חימום מזון, אמצעי שימור מזון, וכמובן תפאורת אירוע אותנטית.

שירותים מיוחדים מטעם החברה

חברת השכרת אוהלים לאבלים במרכז עשויה לבצע עבורכם שירותים שתבקשו על פי דרישה: הרכבת האוהל, תפקוד כצוות קייטרינג, תפקוד כגריל מנים במנגל, ואפילו שירות תקליטנות לאירועים מתוך האוהל. אם אתם סבורים כי חברת השכרת אוהלים לאבלים במרכז צריכה לספק גם שירותי הפקה בסיסיים – מומלץ לברר מהם ומהן עלויותיהן. ייתכן כי זה יחסוך לכם כמה שקלים שהייתה גובה מכם חברת הפקות במשרה מלאה.

חברת אוהלי נועם – השכרת אוהלים עם כל התנאים

בחברת אוהלי נועם תוכלו להסדיר השכרת אוהל אבלים במרכז עם כל הפינוקים: אבזור מלא של האוהל בכל אביזרי האירוע, לרבות תאורה ואמצעי חימום ושימור מזון. שירותים אנושיים כמו קייטרינג ודי ג'יי, ועוד. בואו להסדיר אוהל אבלים להשכרה במרכז מטעמה של חברת אוהלי נועם וליהנות מכל התנאים המיטביים של השירות. בחברת "אוהלי נועם" בכל אירוע אתם והאורחים תרגישו כמו בבית!

דילוג לתוכן