ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

שבת חתן בקיסריה
שבת חתן בתל אביב
שבת חתן בהרצליה
שבת חתן בחולון
שבת חתן במשמר השבעה
שקופית קודמת
שקופית הבאה
שבת חתן בקיסריה
שבת חתן בתל אביב
שבת חתן בהרצליה
שבת חתן בחולון
שבת חתן במשמר השבעה
שקופית קודמת
שקופית הבאה

מבצע!!! השכרת אוהלים לשבת חתן מ-749₪ בלבד!

אוהל לשבת חתן

אוהלים לשבת חתן להשכרה

השכרת אוהלים לשבת חתן חדשים ואיכותיים, עמידים בכל מזג אויר.
מספקים במהירות בסטנדרט גבוה מהקיים בשוק.
מחירים נוחים עם שירות מקצועי, אמין ואדיב.
פתרונות מגוונים לכל סוג של אירוע ולשביעות רצונכם המלאה.
השכרת ציוד כולל לאירועים כגון: שולחנות, כיסאות, מקררים, תנורים מאווררים ועוד…
שירותי הגברה וקייטרינג מסוגים שונים ולכמות משתנה של קהל.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים בטופס:
לקבלת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים:

למזמינים אוהל לאירוע של 50 איש
פלטת פירות בשווי 350 ₪ במתנה!

למזמינים אוהל לאירוע של 100 איש 
2 פלטות פירות בשווי 700 ₪ במתנה

השכרת אוהל לשבת חתן - הנחה למזמינים מהאתר

מומלץ להוסיף בתוספת תשלום להזמנה הקיימת :

  • מקרר 300 ₪
  • מיחם נוסף 60 ₪
  • מאוורר 100 ₪     ( לפי הצורך ולפי כמות האנשים בפועל או בהתאם לעונה )
  • מצנן 400 ₪
  • תנור חימום 200 ₪
  • תוספת כיסאות מיוחדים 10 ₪ ליח'

*המחיר הסופי לחבילה יקבע בהתאם למפרט ולחבילה הסופית

צרו איתנו קשר :

זמינות גבוהה להקמה מהירה של אוהלים לשבת חתן
עד שעה לפני השבת ושעה לאחר צאתה
 בטלפון: 054-8472012

אוהל לשבת חתן

אוהל זה הנו אוהל אירועים המספק מקום ל- 50 עד 100 איש, תלוי בגודל האוהל הנבחר. באוהל המיועד ל- 50 איש ניתן לרכז 50 כסאות סביב 7 שולחנות ובאוהל המתאים ל- 100 איש ניתן לרכז 100 כסאות מסביב ל- 12 שולחנות. כשאתם שוכרים אוהלים לשבת חתן אתם זוכים במלוא היתרונות הצרכניים שיעשו לכם את האירוע ללהיט מיוחד במינו. גם כאשר החלטתם לחגוג את אירוע שבת החתן באופן עצמאי, לא באולם, חשוב לדאוג לפתרון אירוח איכותי, כזה אשר יספק לכם את המענה הטוב ביותר מבחינת בידוד, הגנה וכמובן עיצוב חיצוני ופנימי. אוהל ה- PVC רחב היריעה מספק את האלטרנטיבה הטובה ביותר לכל פתרון אירוח אירועים אחר הן מפאת גודלו והן בשל איכות חומרי הייצור שלו. בפרק הבא של מאמר זה תוכלו לקרוא בהרחבה מהו בד PVC עבור אוהל לשבת חתן.

בד PVC כבד ועמיד

הבד הנו בד האוהל מהכבדים והמסיביים ביותר, כזה אשר יגרום לכם להרגיש ממש כמו במבנה סגור עם קיר בטון. כל מטר רבוע מהבד שוקל 512 גרם. בד זה מאובזר בחלונות ובהכנות תשתית שונות לתליית מנורות וזרקורים. זו תשתית האוהל מהמשוכללות בשוק האירועים, אשר כוללת גם עמודי בסיס ותמך קלים ביותר לבנייה באמצעות הרכבה פשוטה ביותר המיועדת ל- 2 עובדים. עם אוהל מבד PVC אתם יכולים לחגוג את האירוע בכל זמן נתון, מימי הקיץ החמים ועד ימי החורף הקרים. האוהל מבוסס על בדיל ולא על תפירה ועל כן מספק הגנה הרמטית מכל מפגע אקלימי. זהו האוהל היחיד בשוק שמרגיש לאורחיו כמו בית. עם תפאורת הבד שלו הוא מהווה תשתית מצוינת לאירועים סובבי-חתונה מסורתיים כמו חינה או שבת חתן.

שרשרת תאורה לכל אורך האוהל

למה להתבסס על מנורה בדידה כשאפשר לעטוף את כל צלע הגג שלכם בהתקן מאיר ענק שיעשה את האוהל שלכם ברמה של בית בנוי. עם שרשרת תאורה עבור אוהל לשבת חתן תהיו בטוחים כי האירוע שלכם יהיה מדוגם ומוצלח במיוחד. התאורה ניתנת למימוש בצבעי הבסיס, צהוב ולבן אך ניתן להוסיף מהצד גם התקנים מאירים בצבעים אחרים כגון כחול בהיר. שרשרת התאורה ממלאת תפקיד כפול באוהל שלכם: היא גם משביחה מאד את העיצוב שלו מבחינה חיצונית וגם מסייעת לכם ולאורחים להתמצא בכל רחבי האירוע כשהוא נחגג בלילה. גם אם זהו לילה חשוך לחלוטין, ללא מאורות טבעיים כמו ירח וכוכבים, ניתן ליהנות מתאורת לילה מלאה אשר לא מגבילה אתכם בתנאים הוויזואליים כלל ועיקר.

ריהוט אוהלים לשבת חתן

הזמנת שולחנות וכסאות לאירועים בכמות הנדרשת: עד 7 שולחנות ו- 50 כסאות באוהל שמתאים ל- 50 איש ועד 12 שולחנות ו- 100 כסאות לאוהל המתאים ל- 100 איש. הרהיטים ניתנים להזמנה ברמות שונות: כסאות פלסטיק כתר בסיסיים או כסאות בר מוגבהים על רגלי מתכת, שולחנות מוגבהים או שולחנות פלסטיק בגובה סטנדרטי. השכרת אוהל לשבת חתן מצריכה ידיעה מדויקת של סוג הריהוט הנדרש לאותו אירוע. צוותי המומחים של אוהלי נועם יסייעו לכם להתאים את תכולת הריהוט המושלמת לשבת חתן שלכם. הדבר ייעשה בהתאם לגודל האוהל, כמות המוזמנים והאטרקציות שתבקשו להכניס לתוך האוהל.

מקרר לאוהל

הטמיעו באוהל האירוע מקרר איכותי אשר ישמש אתכם או את חברת הקייטרינג שלכם באחסון מזון. המקרר מיועד עבור אוהל לשבת חתן להשכרה ומספק את מלוא היקף האחסון הנדרש לאירוע של 50-10 איש. המקרר מסייע לכם להרים אירוע ברמה אחרת, בו ניתן לדחות הגשת מזון במספר דקות באמצעות אחסון לעתיד לבוא. בזמן זה ניתן לארגן הופעות, פעילויות, מצגת על החתן בשבת חתן ושאר אטרקציות שיסייעו לעיבוי תכני האירוע.

אמצעי חימום וקירור מגוונים

תנור, פטריות חימום ומצנן, אם אנו בימי האביב והקיץ. בואו להבטיח לעצמכם את הטוב ביותר בתחום החימום עבור אוהל לשבת חתן. אמצעי בקרת אקלים אלו עונים על צרכים של מאורעות בלתי מתוכננים. אחרי הכל, שירותי חזאות, מדויקים ככל שיהיו, עשויים להנחית על בעל האירוע הפתעה של עומס קור או עומס חום. אמצעי בקרת האקלים הם הבטוחה עבורו לוויסות התנאים באירוע לאלו של בית או אולם.

סכום, צלחות וכוסות

הצטיידו במיטב הסכו”ם לאירועים, הצלחות והכוסות. כלי האוכל גורמים לאורחים להרגיש כמו בבית משום שכאשר השולחן כבר ערוך, המוטיבציה להשתתף באירוע עולה. בואו לתת לאורחים שלכם אתה הטוב ביותר בתחום זה.

בדים ומפיות: מפות, ראנרים ואמצעי ניגוב חד פעמיים

מפות סטנדרטיות, מפות ראנר מעוצבות ומפיות מזון חד פעמיות. כשהשולחן מאובזר הוא נראה מזמין במיוחד בעת שהייה בתוך אוהל לשבת חתן מבד PVC מעוצב. עיצובו של שולחן שבת החתן חשוב לא פחות מאיכות המוצרים ברמה הפונקציונאלית. כשהשולחנות והמרחב הפנימי מעוצבים, האורחים שלכם חשים שהם נמצאים באולם או בגן אירועים, על אף שהאירוע מופק עצמאית על ידיכם.

אוהלי נועם – אוהל מותאם אישית לשבת חתן

בואו לבחור אוהל לשבת חתן בהתאמה אישית למספר האורחים ומבנה החלל הפנימי, כולל אבזור אוהלים מתאים כגון ריהוט, תשתיות שולחן ותאורה. בואו להבטיח את הטוב ביותר עבור האירוע שלכם. כל אוהל מצויד בחלונות וברשת הגנה. אוהלי נועם יאפשרו השכרת אוהל לשבת חתן בו תחושו ממש כמו בתוך מבנה סגור מבטון עם בידוד תרמי מוחלט והרגשת חמימות ביתית.

דילוג לתוכן