ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בחדרה

ימי האבל הם ימים קשים בהם בני המשפחה המורחבת והחברים הקרובים מתקרבים אליכם יותר מכל תקופה אחרת. אחת הטעויות הגדולות שאנשים, בעת שברם, עושים היא חוסר בתכנון תקופת ימי השבעה. חצר הבית היא כמובן המקום האידיאלי לשבת בו שבעה, אבל מזג האוויר של ישראל שנת 2019 הוא לא מזג האוויר שלה בימי הבצורת של 2009. זו מדינה שיורדים בה גשמים, והרבה. גם בימי הקיץ, כששורר שרב, אתם לא רוצים להיתקע ברחבת האבל בלי איזשהו מתקן שיפיח צל מעל לראשיכם. לכן, ההסדר הראשוני שיש לעשות כשאתם באבל הוא לדאוג להתקנת אוהל אבלים. למזלכם, שירות השכרת אוהל אבלים בחדרה זמין בכל שכונות העיר.

בחירת אוהל האבלים על ידיכם מתבצעת בסיוע עובדי אוהלים מיומנים

הם יסייעו לכם לגבש אוהל אבלים אשר ייתן מענה מלא לכם ולאורחים שלכם. אוהל האבלים הנבחר יתבסס על עיצוב ייחודי של חלונות והתקן כניסה מהודרים, וכבר במבט חיצוני ייראה כמו בית. האוהל הנבחר יסופק לביתכם או למיקום אלטרנטיבי בו תבקשו לכונן את מנהג האבלות.

התקנת האוהל על ידי צוותי עבודה מנוסים

האוהל יותקן במיקום מנהג האבלות שלכם על ידי צוות עובדים מיומן ומסור אשר יגבש את כל הפעולות להשלמת תהליך הבניה. בסיום, האוהל ייבדק וכך תוכלו להבטיח לעצמכם יציבות מקסימלית בתוכו, ממש כמו של בית. ההתקנה תתבצע בזמנים שנקבעו עמכם, תוך עמידה מדוקדקת בהם.

העמדת תשתיות אירוח מסוגים שונים

חברת השכרת אוהלי אבלים בחדרה תעמיד לרשות לקוחותיה תשתיות ענפות לאירוח לשבוע ימים: ריהוט בוטיק בדמות שולחנות וכסאות לכן ולקהל האורחים, מפוץ ראנר איכותיות, ניתן לשלב גם מפות רגילות בשולחנות נפרדים. יסופקו גם מפיות מזון, ויחד עמן גם תשתיות כמו כלי אוכל, סכו"ם ומקרר שדה. בתחום התאורה יסופקו אמצעי תאורת חוץ להתמצאות קלה במרחב האוהל בלילה, ולצדן אמצעי תאורת פנים להארת פנים האוהל אחרי שמחשיך. החברה תספק פטריות חימום שולחנית ותנורים בחורף ומאווררים, מזגנים ניידים ומצננים בקיץ ובאביב.

התחייבות לעבודה ולמוצרים אמינים ואיכותיים

כבר בימים הראשונים לישיבת השבעה שלכם תוכלו לחוש בנוחות שיספקו כל התשתיות בתוך האוהל. החברה עובדת רק עם מוצרי איכות שנבדקו ונבחרו בהקפדה יתרה. בשל כך, אתם זוכים ליהנות מהתקני בוטיק מדוגמים אשר יוכלו לשמש אתכם זמן רב, כנדרש.

אוהלי אבלים להשכרה בחדרה מטעם חברת אוהלי נועם

אוהלי נועם הנה חברת בוטיק המספקת אוהלי אבלים להשכרה בחדרה. החברה עובדת על פי מתווה רצון הלקוח ומספקת לו אוהלי אבלים בהתאמה אישית לכמות אורחיו וכמות האנשים שצפויה לשהות עמו באוהל דרך קבע. אוהלי נועם מספקת את כל התשתיות הנדרשות לאירוח אורחים בעת שגרת ימי השבעה, ודואגת שלא יהיה מחסור בימים הללו. תשתיות בתחום המזון, הקירור והחימום ואפילו תאורת השטח ישרתו אתכם בקלות בכל תקופת ימי השבעה.

דילוג לתוכן