ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בלוד

כשאתם עומדים לפני ישיבת שבעה במסגרת אירועי אבל, מאד חשוב לדעת לבחור את ההתקן הארעי שאתם מבקשים למקם בחצר. התקן זה צריך להיות אוהל אבלים להשכרה בלוד. מדוע אוהל אבלים, ובמה הוא שונה מאוהל לכל מטרה? אוהל אבלים הוא אוהל שמטרתו הנה לאפשר שהייה לאורך זמן, כולל שינה וכלכול בסיסי. במילים אחרות, זהו בית המגורים שלכם לשבוע הקרוב. כשאתם מסתמכים על אוהל טיולים או קמפינג עשוי לייקרה אתם לא יכולים לממש מטרה כזו. אלו אוהלים ל- 1-2 לילות לכל היותר, וגם במהלכם אין כל ערובה שתקבלו הגנה ממזג האוויר. אכן, בחורף ההרגל הקבוע של המטיילים את לבטל אירועים. אבל במנהגי אבל אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להמר בדרך זו. אם נוסיף לכך את שבוע המגורים במתחם, עם אוהל לייקרה זה יהיה בלתי אפשרי ליישום. לכן, יש להסתמך על אוהל אבלים להשכרה בלוד. זהו אוהל עשוי PVC קשיח אשר שהייה בתוכו מרגישה בדיוק כמו בתוך בית.

מבנה האוהל ועיצובו

אוהל אבלים להשכרה בלוד הוא אוהל שמשונית, ובלעז PVC: חומר קשיח ביותר בהשוואה לכל בד אחר, כבד לסחיבה אך עמיד מאד כשהוא מותקן. האוהל יכול לארח אתכם ואת היקירים לכם בכל סוג של מזג אוויר. הוא מספק בידוד תרמי מלא ומעניק תחושה כמו של בית קבוע. בצד היריעה תוכלו ליהנות מ- 2-4 חלונות עם פלטות שקופות דמויות העיצוב הבלגי. התקן הכניסה דומה לדלת כניסה ביתית. בתוך האוהל ישנו נפח פנוי רב בו ניתן יהיה להטמיע תשתיות מסוגים שונים.

ריהוט בסיסי לאוהל

חברת השכרת אוהלי אבלים בלוד תספק ריהוט בסיסי לאוהל, משולחנות ועד אחרון הכיסאות. היקף הריהוט נקבע בהתאם לדגם האוהל שהזמנתם, ולכן כשתיפגשו עם נציגי החברה הם ינחו אתכם לכמה אנשים מתאים כל אחד מהם. בחירה בדגם המתאים תזכה אתכם גם בריהוט בכמות הרלוונטית. הוא יסופק על ידי חברת השכרת אוהלם לאבלים בלוד, ויוטמע בתוך האוהל שבחזקתכם.

תאורת חוץ ופנים

עוד אמצעים בהם תצטרכו להשתמש הם אמצעי תאורה. בלילה לא תוכלו לראות דבר בתוך האוהל ולכן יש לדאוג למנורות ממש כמו בבית. גם מסביב למתחם האוהל כדאי יהיה להטמיע נורות LED שידריכו אתכם ואת האורחים בשובכם פנימה. אמצעי תאורה אלו יותקנו על ידי עובדי חברת השרת אוהלי אבלים בלוד.

אביזרים לשימור וטיפול במזון

צלחות, כוסות וסכו"ם יסופקו על ידי החברה. קונטיינרים לנשיאת מזון יסופקו על ידי עובדי החברה. מקרר שדה יסופק על ידי עובדי החברה. אמצעי עריכת שולחן, כולל מפת ראנר אורכית תסופק על ידי עובדי החברה. כל המוצרים יהיו באיכות חסרת פשרות ומעוצבים באופן פנומנלי.

אביזרי בידוד תרמי ואוורור

החברה תספק מזגנים ניידים, מצננים, מאווררי מתכת, פטריות חימום שולחניות ותנורים מרכזיים. החברה תתקין מוצרים אלו באוהל אשר נמצא בחזקתכם.

אוהלי נועם – מקסימום איכות במינימום משאבים

כשאתם באבל, המשאבים דלים, כל האופרציה מבוססת על אוהל וההרגשה היא של דלות. דווקא אז אתם צריכים חברה מנוסה כמו אוהלי נועם אשר תספק את כל הנדרש לשבוע האבל שלכם: אוהלי אבלים להשכרה בלוד מבוססי PVC, כלי אוכל, תאורה, אמצעי אוורור ואמצעים תרמיים בהתאמה אישית. פנו לנציגי החברה לפרטים נוספים!

קרא עוד: השכרת אוהלים בתל אביב | השכרת אוהלים ברמלה

דילוג לתוכן