ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

אוהלים לאבלים במחירים טובים

אם אתם מחפשים אוהלים לאבלים במחירים משתלמים במיוחד, כאן תוכלו לקרוא אודות הצעה נדיבה במיוחד: השכרת אוהלים לאבלים מבד PVC מלא חסין השפעות אקלים המספק בידוד תרמי מוחלט. במסגרת שירות ההשכרה, תוכלו להיעזר במחלקת ייעוץ מנוסה שתסייע לכם לבחור את הדגם המבוקש, בהתאם לכמות האורחים הצפויה להגיע לנחם אתכם. בנוסף, אתם זוכים בהתקנה מלאה של האוהל מבלי להביא אף מוצר התקנה משלכם. האוהל יהיה מוכן עם כל התשתיות בתוכו, כולל תאורה, מזגן או מצנן, תנור, פטריות חימום, שולחנות, מפות ראנר, כסאות, ויש אפילו מקרר שדה בתוך האוהל!

שירות אוהלים להשכרה לאבלים משתלם ביותר

עבור השכרת אוהלים מחיר נקבע, בדרך כלל, על פי שווי האוהל, ולכן הוא לא כולל שירות כלשהו, למעט משלוח או איסוף של חלקי ההרכבה על ידי הלקוח. המחיר שמשלמים על כך בדרך כלל מכסה כמעט את כל העלות שאנו מציעים לכם כאן. במסגרת שירותנו, אתם נדרשים להוסיף מעט מאד מימון ולקבל את כל התשתיות שאתם צריכים מוכנות לאירוח: אוהל בנוי, שולחנות וכסאות בתוכו, שרשראות תאורה, בקרת אקלים כמו מצנן או תנור לסוגיהם, ועוד.

פירוק מלא של אוהל האבלים בתום שבוע האבל

בסיומו של כל שבוע האבל יתבצע פירוק בהתאם לתזמון עמכם. בנוסף, יתבצע ניקוי של האזור בו הוקם האוהל על מנת שתיוצגו טוב בעיני משתמשים אחרים שיפקדו אותו ולא תיתפסו כמי שהשאירו סביבה לא נקייה. הפירוק נעשה באותה דרך בה הורכב האוהל: הגעת צוותי עובדים למקום ההתקנה וביצוע המלאכה במתודה רב שלבית הכוללת הוצאת תשתיות, הורדת היריעה, קיפול ואיסוף.

האוהלי אבלים הפרקטיים ביותר לשהייה לשבוע ימים

PVC הנו אחד החומרים החזקים בטבע, ונמצא בשורה אחת עם הבדים המובילים בתחום חסינות-אקלים: דראלון, בדים אקריליים, ועוד. בשונה מהם, הוא היחיד שלא מבוסס על תפירות אלא על חיבור בדיל, מה שמספק הגנה מושלמת מהשפעות אקלים והרגשה אמיתית של בית. לכן, אוהלים להשכרה לאבלים סוג כזה הם הפרקטיים ביותר לשבוע אבל.

אוהלי נועם – התאמת אוהלי אבלים והקמתם במקצועיות

בחברת אוהלי נועם משכירים לכם אוהלים להשכרה על פי הזמנה. מומלץ להגיע לנציגי החברה ולהיוועץ בהם לגבי גודל האוהל הנדרש להתקנה. בחברה יסייעו לכם למצוא את האוהל המושלם, ולהשלים את התקנתו והסדרת תשתיותיו. עבור אוהלים להשכרה מחיר מיוחד בבית אוהלי נועם הכולל גם הרכבה ופירוק וגם תשתיות מלאות! לפרטים, פנו אלינו.

ראו גם: אוהלים לשבעה מיוחדת | אוהל לאירוע שבת חתן

דילוג לתוכן