ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

אוהלים לאירועים עסקיים

השכרת אוהלים לאירועים עסקיים

אוהלים לאירועים עסקיים מספקים חוויה חסרת תקדים. בשונה מאוהלי שטח אחרים, אוהלים אלו מוכיחים כי אפשר לשהות בטבע ולהרגיש בבית. האוהלים, אשר עשויים יריעת PVC חזקה, איתנה ומגינה הרמטית מהשפעות האקלים דואגים לכך שכל מי שישהה בתוכם יחוש בדיוק כמו במבנה סגור בעת אירוע. אבל נטרול השפעות האקלים הן לא הנושא היחיד באוהלים שלנו. האופן בו הם מעוצבים משדר יוקרה במלוא מובן המילה. הם מכילים דלתות וחלונות עם חלקים שקופים אשר נראים כמו פרופילים בלגיים בבית בנוי. גם התפאורה בה ניתן להזין את האוהל תורמת רבות לאווירה חמימה בתוכו וליצירת חוויה מסוג "וילה בג'ונגל", בה אתם נמצאים באוהל בתנאים של מבנה על אף שהנכם בטבע.

לקבלת הצעת מחיר

אוהלים לאירועים עסקיים - הנחה למזמינים מהאתר

מומלץ להוסיף בתוספת תשלום להזמנה הקיימת :

  • מקרר 300 ₪
  • מיחם נוסף 60 ₪
  • מאוורר 100 ₪     ( לפי הצורך ולפי כמות האנשים בפועל או בהתאם לעונה )
  • מצנן 400 ₪
  • תנור חימום 200 ₪
  • תוספת כיסאות מיוחדים 10 ₪ ליח'

*המחיר הסופי לחבילה יקבע בהתאם למפרט ולחבילה הסופית

צרו איתנו קשר :

זמינות גבוהה להקמה מהירה של אוהלים לחינות
עד שעה לפני השבת ושעה לאחר צאתה
 בטלפון: 054-8472012

אוהלים לאירועים עסקיים

התאמת אוהל לאירוע עסקי

ניתן להתאים אוהל אחד גדול עבור כל המוזמנים אם כמות המוזמנים לא עולה על 100. אם היא עד 100 אך יותר מ- 50 ניתן לבחור למקם גם 2 אוהלים קטנים יותר של 50 איש. בבחירה שלכם, חשוב לתכנן היטב גם את תפאורת האוהל ולגבש אותה כך שתתאים להוואי של האירוע שלכם. בחברה זו מי שצפוי להשכיר אוהל לאירוע עסקי מקבל משירות הלקוחות והצוותים המקצועיים סיוע מלא בהתאמת התפאורה הפנימית של האוהל עד כדי הגשמת חזון האירוע במלואו. וזו רק רשימה חלקית של מה שאתם יכולים להוסיף לאוהל שלכם בשביל להעמיד אירוע מוכן ללא צורך בעזרים נוספים.

עיבוי כל הצ'קליסט של האירוע באוהלים הנבחרים

זרקורים, מנורות תקרת אוהל, שולחנות אוכל, מפה, אפשרות להוסיף מפת ראנר ארוכה על פני כמה שולחנות. אפשרות להוסיף מקרר לאוהל, ואפילו דואגים לאמצעי חימום וקירור בהתאם לעונה: השכרת תנורים, פטריות חימום ומצנני שטח. באוהל של 50 מוזמנים יהיו 7 שולחנות ו- 50 כסאות ובאוהל של 100 מוזמנים יהיו 12 שולחנות ו- 100 כסאות.

אפשרות לשירותי גריל מן ודי ג'יי

השכרת אוהל לאירוע עסקי אינה מסתיימת ברמה הטכנית, אלא פותרת גם בעיות מעולם התפעול. עובדי החברה מנוסים במתן שירותי תקליטנות ובצליית בשר על גריל והם מעניקים את השירותים הללו ברבים מהאירועים העסקיים שהיזמים מזמינים. אוהל לאירוע עסקי עם אטרקציות כלולות זו עסקה אשר נדיר למצוא. היא חוסכת לכם חברת הפקות או מציאת עובדים מן החוץ ומאפשרת לכם ליהנות ממענה מלא לאירוע שלכם.

אוהלי נועם – אוהלי איכות עם מקסימום שירות

בואו להסדיר השכרת אוהלים לאירועים עסקיים באוהלי נועם ותיהנו מכל היתרונות! באוהלי נועם אתם נהנים מאוהלי PVC איכותיים עם כל אטרקציות הפנים שיגרמו לכם ולאורחים להרגיש ממש כמו בביתכם שלכם. אוהלים לאירועים עסקיים באוהלי נועם זו חוויה שלא תשכחו זמן רב, אשר תנצור בלבכם את כל הזיכרונות הטובים ביותר! בואו להבטיח לעצמכם חוויה שכמעט לא תחזור על עצמה במקומות אחרים, ותכננו את האירוע הבא שלכם כאירוע אוהלים באוהלי נועם!

דילוג לתוכן