ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

אוהלים להפרשת חלה

השכרת אוהלים להפרשת חלה

אם אתן עורכות אירועי אפייה ובישול בחברותא, אתן ודאי מכירות את טקס הפרשת חלה. אם החלטתן לעשות מזה אירוע, מאד מומלץ לבחור בסביבה שלא תשכחו ובתנאים חסרי תקדים. זה קורה כאשר האירוע נעשה בטבע, ואתן מבלות באוהל במהלכו. אל תתבלבלו, זהו לא אוהל של מטיילים ומטיילות, אלא אוהל אירועים המדמה גן או אולם אירועים. אוהל הענק עשוי מבד PVC 100% עמיד ו- 100% מגן מפני השפעות החיצון של מזג האוויר. השכרת אוהל להפרשת חלה מבטיחה לכן אירוע משותף שלא תשכחו אשר ייזכר לשנים רבות לאחר שיזמתן אותו. אז, מה בתכנית?

לקבלת הצעת מחיר

אוהלים להפרשת חלה - הנחה למזמינים מהאתר

מומלץ להוסיף בתוספת תשלום להזמנה הקיימת :

  • מקרר 300 ₪
  • מיחם נוסף 60 ₪
  • מאוורר 100 ₪     ( לפי הצורך ולפי כמות האנשים בפועל או בהתאם לעונה )
  • מצנן 400 ₪
  • תנור חימום 200 ₪
  • תוספת כיסאות מיוחדים 10 ₪ ליח'

*המחיר הסופי לחבילה יקבע בהתאם למפרט ולחבילה הסופית

צרו איתנו קשר :

זמינות גבוהה להקמה מהירה של אוהלים לחינות
עד שעה לפני השבת ושעה לאחר צאתה
 בטלפון: 054-8472012

אוהלים להפרשת חלה

בניית אוהל על פי דרישה

אתן יכולות לבחור אוהלים להפרשת חלה שנועדו ל- 50 חוגגות, או 100 חוגגות. במידה והאירוע יכיל למעלה מ- 50 איש, ניתן להתפצל ל- 2 אוהלים של 50 או להתרכז באוהל אחד של 100. באוהלים השונים מוטמעים יסודות מגוונים של בנייה המתבטאים בתפירה של החלונות והדלתות. חשוב לבחור בתשתית עיצוב שאהבתן והתחברתן אליה. אוהל זה הוא אשר יסופק לכן, בתוספת 7 שולחנות עבור הדגם של 50 איש ו- 12 שולחנות עבור הדגם של 100 איש.

ציוד לקירור ושמירת מזון

היות שזהו אירוע הכנת מזון – חשבנו עליכן כל הדרך. אתן תקבלו ציוד לשמירת המזון וקירורו, כולל מקרר למזון. השכרת אוהל להפרשת חלה מאפשרת לכם תנאים מצוינים, שכן תשתית להתנהלות עם המזון לשמירתו טרי מתקיימת מה שלא יצריך אתכם למהר לסיים את כל המזון בו בעת, אלא להציב אותו בהתקן בדיוק כמו בגן אירועים.

ציוד לחימום וקירור המקום

השכרת מצננים, פטריות חימום, מאווררי מתכת, תנורי שדה – כל אלו יסופקו לכן במהלך האירוע. אספקת המוצרים הללו תבטיח לכן אירוע עם תשתית מעולה בתחום האוורור והחימום, כזה אשר ניתן לחוש בו גם את היוקרה וגם את העונג הצרוף של לשהות בטבע ולהתגבר על איתניו.

שירותי אנוש במהלך האירוע

האירוע בשרי? ניתן לספק לכן עובדת שתעשה גריל כשר, ואף תקליטנית שתספק לכן מוזיקה ערבה לאוזן שתלווה את האירוע כולו. השירותים הללו ניתנים במסגרת השכרת האוהל – מה שחוסך לכן למצוא שירותי הפקה ייעודיים עבור אירועי הפרשת חלה. חברת השכרת אוהל להפרשת חלה יודעת בדיוק את עבודת ההפקה הנדרשת ממנה.

אוהלי נועם – אוהלים להפרשת חלה ברמה אחרת

בחברת אוהלי נועם תוכלו לזכות במענה מלא עבור אוהלים להפרשת חלה, בתוספת כל הנדרש לכינון האירוע בתוכם. החברה תספק אוהל על פי כמות המוזמנות שלכן. בנוסף, היא תדאג לכל תשתיות האירוע בתוכו ותספק לכן אטרקציות כמו שירותי גריל מן ותקליטנות. חברת אוהלי נועם הנה חברה מנוסה בתחום אירועי הפרשת חלה. החברה מלווה נשים דתיות ומסורתיות לא מעט שנים ומספקת להן את כל הנדרש לכינון אירוע הפרשת חלה מיוחד במינו, עם שביעות רצון מלאה של היזמיות. בואו להבטיח לעצמכם את הטוב ביותר לאירוע שלכן!

קרא עוד: אוהלים לחגי ישראל | אוהלים לבריתות | אוהלים לשבת חתן

דילוג לתוכן