ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

אוהלים להשכרה במחירים עם מבצעים

אוהלים להשכרה הכי כדאי להסדיר בחברת אוהלים. בשונה מלקוחות חנויות כלבו או חברות השכרת הציוד לאירועים אתם מקבלים 2 יתרונות חשובים: שירות יסודי מחברה שבאמת מבינה באוהלים ותוכל למנוע מכם משגים חמורים בתחום והתקנת תשתיות אירוח בתוך האוהל שיחסכו לכם ים של משאבי ממון על חברות השכרת ציוד. כל זה מוצע במחיר שבחברה אחרת היה מזכה אתכם או באוהל או בציוד, ובוודאי ללא הרכבה, שמיושמת עבור לקוחות חברת השכרת אוהלים.

מחיר מבצע: שלמו על השכרת אוהל וקבלו את כל השירותים עבורו

בתמורה למחיר על אוהלים להשכרה אתם מקבלים את כל השירותים עבורם:

  • התקנת אוהל PVC דמוי בית.
  • התקנת תשתיות אירוח בתוך האוהל.
  • פירוק האוהל בסיום האירוע.

הכל מתומחר במחיר ההשכרה בלבד! אתם תחושו במחיר הנמוך והמשתלם ותוכלו להבטיח לעצמכם תשתית אירוע מלאה כשבפועל שילמתם על השכרת האוהל בלבד.

ייעוץ מקיף לקראת בחירת אוהל

אוהל המשמש לאירוע ממושך אינו אוהל טיולים מזדמן. זהו אוהל שיש להשקיע בבחירה שלו שכן המגוון רחב ולא כל דגם יתאים לכם. אוהל בוחרים על פי כמות האורחים שצפויה להגיע. כך, למשל, אירוע זוטר של 30 איש יצריך אוהל של 18 מ"ר, 3 מ' לרוחב ו- 6 מ' לאורך. לעומת זאת, אוהל של 80 איש יצריך 50 מ"ר פנויים, 5 מ' לרוחב ו- 10 מ' לאורך. כמובן שאלו דוגמאות בלבד, ובחברה מצויים עשרות אוהלים בגדלים שונים על פי צרכי האירוע שלכם.

אוהלי נועם – כי אוהלים משכירים מהטובים ביותר

על מנת להבטיח עבור אוהל להשכרה מחיר טוב עבור האירוע אתם צריכים לוודא שזהו שירות שמיועד לאירוע ולא להשכרה לשם ההשכרה. בעוד האחרון מספק רק את חלקי האוהל ומצריך אתכם להרכיב ולהתקין לבדכם, הראשון מספק הרכבה, העמסה בתשתיות ופירוק. אוהלי נועם לא מספקת רק אוהל במחיר שאתם משלמים, אלא גם שירותי הרכבה ופירוק, וכן אבזור האוהל במזגנים, מצננים, מקררי שדה, ריהוט, ועוד, שרשראות תאורה, ועוד. כשאתם לקוחות של אוהלי נועם עבור השכרת אוהלים מחיר אינו יקר כלל כי הוא מכיל בחובו את כל מה שנדרש בשביל לקיים אירוע כמעט מבלי להתחייב לספקים נוספים.

ראו גם: אוהלי אבלים מושלמים | אוהלים לשבעה | אוהלים לאירועי שבת חתן

דילוג לתוכן