ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

אוהלים לחגי ישראל

השכרת אוהלים לחגי ישראל

חגי ישראל הם סיבה מצוינת לחגוג באוהל. ואם חוגגים, אז במתכונת של אירוע המונים כדי שיהיה שמח! כאשר אתם מתכננים הפקה באוהל, ולא איזשהו טיול מחנאות, אתם צריכים להסדיר אוהל PVC, היחיד שדואג לכך שתנותקו כליל מהשפעות האקלים בחוץ ובכך תחושו בדיוק כמו במבנה סגור. יחד עם זאת, אתם תהיו מחוברים לטבע לחלוטין: האוהל מאובזר בחלונות שקופים שניתן לצפות בהם על הנעשה בחלל הטבע. בנוסף, הוא מכיל דלת בעיצוב בלגי עם PVC שקוף. כאן תוכלו לקרוא כיצד להעמיד את האוהל הזה לקראת מוכנות לאירוע שלכם.

לקבלת הצעת מחיר

אוהלים לחגי ישראל - הנחה למזמינים מהאתר

מומלץ להוסיף בתוספת תשלום להזמנה הקיימת :

  • מקרר 300 ₪
  • מיחם נוסף 60 ₪
  • מאוורר 100 ₪     ( לפי הצורך ולפי כמות האנשים בפועל או בהתאם לעונה )
  • מצנן 400 ₪
  • תנור חימום 200 ₪
  • תוספת כיסאות מיוחדים 10 ₪ ליח'

*המחיר הסופי לחבילה יקבע בהתאם למפרט ולחבילה הסופית

צרו איתנו קשר :

זמינות גבוהה להקמה מהירה של אוהלים לחינות
עד שעה לפני השבת ושעה לאחר צאתה
 בטלפון: 054-8472012

אוהלים לחגי ישראל

פתרונות ישיבה באוהל

ניתן לספק 7 שולחנות ו- 50 מקומות ל- 50 איש, או לשכור אוהל בגודל כפול אשר יכיל 12 שולחנות ו- 100 כסאות עבור 100 איש. פתרונות הישיבה הללו יהיו נוחים ומענגים וישתלבו מצוין עם תפאורת האוהל, עליה נספק מידע בהמשך המאמר.

תפאורה באוהל

האוהל יכול להיות מעובה ברכיבי תפאורה שישנו את עיצוב חללו הפנימי. הדבר מתבטא בעיקר במתיחת וילונות ובדים נפרסים אשר יעניקו תחושה של וילון ביתי. בכך גם הצבע בחלל ישתנה וגם הטקסטורה בהתאם למה שתבחרו. תפאורה באוהל מביעה את ה- "אני" וה- "אישי" שלכם כמארגני האירוע ומאפשרת להיווכח שזה אירוע שאתם יזמתם.

תאורה באוהל

שרשרת תאורה, זרקורים, מנורה מרכזית באוהל, תאורת שולחן ואזור בתוך האוהל. את כל רכיבי התאורה הללו ניתן לספק בהתאמה לאירוע שלכם. מומלץ לבחור בתאורה שתתאים עבור אוהל לחגי ישראל אותו שכרתם ותספק גם ראות טובה וגם עיצוב חסר פשרות כרכיב מעוצב.

מוצרי חשמל נלווים באוהל

בשירות השכרת אוהלים לחגי ישראל ניתן להטמיע באוהל שלכם מקרר למזון, מצנן לקירור האוויר, תנור, פטריות חימום שולחניות, ועוד. חשוב לעבור על הצ'קליסט שלכם ולהתחקות אחר המוצרים שבאמת חסרים לכם, אלו שעשויים להוביל לביטול האירוע אם לא יימצאו. בכך, תוודאו כי אוהלים לחגי ישראל להשכרה מכילים את כל מה שנדרש עבורכם.

אטרקציות באוהל

אירוע איננו אירוע אם אין בו אטרקציות. אוהל לחגי ישראל מכיל אטרקציות מטעם עובדי החברה אשר יוכלו לספק לכם גריל מן ודי ג'יי מקצועיים ומנוסים מאד בעבודתם. בכך, תוכלו לחסוך פנייה לחברת הפקות ותחת שירותיה של חברה אחת לאגד את כל הנדרש לאירוע שלכם.

אוהלי נועם – השכרת אוהלים עם כל התנאים

השכרת אוהל לחגי ישראל בחברת אוהלי נועם מהווה חוויה מיוחדת המכילה בחובה אושר צרוף. החברה מספקת מענה מלא גם עבור האוהל וגם עבור האירוע עבורו הוא נועד. השכרת אוהלים לחגי ישראל מאפשרת לכם לקחת את חבריכם למקומות אקזוטיים ולשמח אותם לכבוד החג, כשכל ההוויה חשה בדיוק כמו באירוע במבנה הודות למענה של אוהלי נועם ללקוחות. המענה, אשר כולל השכרת ציוד בנוסף לאוהל, מבטיח כי כל לקוח ייצא מרוצה וישמח בנקל אחרים לכבוד היום הגדול. בואו לחגוג בתוך אוהל לחגי ישראל וליהנות מכל התענוגות בחג הבא!

אוהלים להפרשת חלה | אוהלים לאירועים | אוהלים לשבת חתן

דילוג לתוכן