ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

אוהלים לימי הולדת

אוהלים לימי הולדת

מעוניינים ברעיונות מקוריים לחגיגת ימי הולדת? זקוקים למיקום נדיר אך אקזוטי במיוחד? בואו לחגוג בחיק הטבע, כשאתם בתוך אוהל אירועים מדוגם שיגרום לכם לחוש בדיוק כמו בבית או באולם האירועים. מהו הסוד של אוהלים לימי הולדת ובמה הם נבדלים מאוהלי מטיילים? כיצד תוודאו שבחרתם באוהלים הנכונים עבורכם?

לקבלת הצעת מחיר

אוהלים לימי הולדת - הנחה למזמינים מהאתר

מומלץ להוסיף בתוספת תשלום להזמנה הקיימת :

  • מקרר 300 ₪
  • מיחם נוסף 60 ₪
  • מאוורר 100 ₪     ( לפי הצורך ולפי כמות האנשים בפועל או בהתאם לעונה )
  • מצנן 400 ₪
  • תנור חימום 200 ₪
  • תוספת כיסאות מיוחדים 10 ₪ ליח'

*המחיר הסופי לחבילה יקבע בהתאם למפרט ולחבילה הסופית

צרו איתנו קשר :

זמינות גבוהה להקמה מהירה של אוהלים לחינות
עד שעה לפני השבת ושעה לאחר צאתה
 בטלפון: 054-8472012

אוהלים לימי הולדת

אוהלי PVC גדולים למשתתפים מרובים

לאוהלי PVC יש משמעות אחת ויחידה: 100% הגנת אקלים! בין אם סגריר או חם, בין אם אתם בגשם או בשמש הקופחת, אוהל PVC אינו מצריך דחיית אירוע בגלל מזג אוויר. ההתייחסות אליו היא בדיוק כמו לאולם או לגן האירועים, כאל מתחם סגור הרמטית. היריעה עבה מאד ומאפשרת תנאים ממש כמו של קיר. ניתן לבחור באוהל ל- 50 מוזמנים או ל- 100 מוזמנים. בראשון יסופקו 7 שולחנות קבוצתיים שניתן לחבר יחדיו או להושיב בנפרד. בשני – המתכונת זהה אך ניתן לספק גם 12 שולחנות. כסאות יסופקו בהתאם למספר המוזמנים אשר מתעתד להגיע.

תפאורה ותאורה ברמה אחרת

שרשרת תאורה, מנורות מרכזיות, בדי יריעה פנימיים דמויי וילון בצבעים שונים, ועוד. ניתן לערוך לכם את האוהל על פי דרישה, בהתאם להזמנה. השכרת אוהל לימי הולדת מבטיחה לכם כי הוא לא ייראה אוהל אלא כמו הבית שתמיד רציתם לחגוג בו יום הולדת. חברת השכרת אוהל ליום הולדת תעמול על התפאורה והתאורה ותגיש לכם אותן כשהן בדיוק על פי הצרכים שלכם.

תשתית אירועים מלאה

אבזור מלא לאירוע – מקררים, מצננים, תנורים, פטריות חימום שולחניות, ועוד. את כל אלו ניתן לספק לכם דרך חברת אוהלים לימי הולדת. האבזור כולו יותקן באוהל שלכם לאחר שייבנה ויוטמעו בו הרהיטים אשר הזמנתם.

שירותי אנוש בעת האירוע – גריל מן, די ג'יי ועוד שירותים נוספים מטעם עובדי החברה! אוהל ליום הולדת להשכרה אינו רק יריעה ואינו רק ציוד, אלא גם שירות הפקות שיודע בדיוק את המלאכה, אשר יוכל לפעול על מנת למקסם את ההצלחה באירוע שלכם.

אוהלי נועם – כי את היום הולדת חוגגים באוהלים איכותיים

אוהלים ליום הולדת להשכרה מטעם אוהלי נועם מספקים לכם את כל הסיבות לחייך! היום הולדת שלכם צפוי להיות שמח במיוחד ורומנטי במיוחד כשהוא ממש בלב הטבע ואתם זוכים לכל ההגנה בתוך אוהל איכותי ומצויד בהתאמה לדרישותיכם. בחברת אוהלי נועם יספקו לכם את כל מה שתצטרכו על מנת להוציא את המקסימום מהאירוע שלכם. אוהל ליום הולדת להשכרה ישמח את בעל השמחה, את האורחים ואת כל מי שישהה באירוע. אל תפספסו הזדמנות לייחד את היום הולדת הזה מן האחרים באמצעות אוהל לימי הולדת מבד PVC במתכונת מפואר. בואו להבטיח לעצמכם אירוע יום הולדת בטעם אחר ובהרגשה אחרת עם אוהל ליום הולדת להשכרה, בתוספת אטרקציות ושירותי אירוע מטעם החברה!

קרא עוד: השכרת אוהלים לאירועים | השכרת אוהל לחינה | השכרת אוהל לשבת חתן

דילוג לתוכן