ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהלים למסיבות רווקים/ות

השכרת אוהלים למסיבות רווקים/ות

בואו לחגוג אירוע אוהלים למסיבת רווקים/ות! עכשיו, כשחיי הרווקות של יקירכם עומדים להסתיים, לא תרצו לפנק אותו באירוע בוטיק חסר מעצורים לא תבקשו שהוא יהיה מקורי, כזה שהוא לא יוכל לזהות במו עיניו? הדרך לעשות זאת לא עוברת באולם האירועים וגם לא בגן מפואר באזור השרון. היא כרוכה בהשכרת אוהלים למסיבת רווקות או רווקים. אוהלים למסיבת רווקים ורווקות מאפשרים לכם להסדיר בתוכם אירוע תוך הרגשה מלאה של בית או אולם אירועים. אלו אוהלי PVC, והמשמעות היא 100% אי השפעה ממזג האוויר, גם אם הוא קיצוני (גשום או חמסין, למשל). בנוסף, את האוהל מאבזרת חברה המתמחה באירועים.

לקבלת הצעת מחיר

אוהלים למסיבות רווקים/ות - הנחה למזמינים מהאתר

מומלץ להוסיף בתוספת תשלום להזמנה הקיימת :

  • מקרר 300 ₪
  • מיחם נוסף 60 ₪
  • מאוורר 100 ₪     ( לפי הצורך ולפי כמות האנשים בפועל או בהתאם לעונה )
  • מצנן 400 ₪
  • תנור חימום 200 ₪
  • תוספת כיסאות מיוחדים 10 ₪ ליח'

*המחיר הסופי לחבילה יקבע בהתאם למפרט ולחבילה הסופית

צרו איתנו קשר :

זמינות גבוהה להקמה מהירה של אוהלים לחינות
עד שעה לפני השבת ושעה לאחר צאתה
 בטלפון: 054-8472012

השכרת אוהלים למסיבות רווקים/ות

אוהלי PVC על פי הזמנה לאירוע הרווקים שלכם

השכרת אוהלים למסיבת רווקים כוללת בחובה את כל הנדרש עבורכם: אוהל PVC מפואר עם שדלתות וחלונות שקופים מבד דמוי חלונות בלגיים. ניתן לבחור באוהל עד 50 חוגגים או עד 100 חוגגים. במידה ואתם יותר מ- 50 איש ניתן להתפצל ל- 2 אוהלי 50 או להתרכז באוהל אחד של 100 איש. בכל אוהל יסופקו שולחנות, כסאות בהתאם לכמות המוזמנים, סכו"ם, כלי אוכל, מפיות ויש אפשרות גם למפות ראנר ענקיות הפרוסות על שורה של שולחנות.

תשתית תאורה וטכנולוגיה שיעשו את ההבדל מאירועים אחרים

בואו להתבסס על שרשרת תאורה צבעונית ויפה, כשמתחתיה כל הציוד הטכנולוגי לו תהיו זקוקים על מנת לקיים אירוע בתוך אוהל למסיבת רווקות או רווקים: פטריות חימום ותנורים בחורף, מצננים ומאווררי מתכת בקיץ, מקרר לשימור המזון, ועוד.

תפאורה מותאמת אישית לאירוע שלכם

לרשות החברה עומדות אסטרטגיות רבות לעיצובו. הן מתבטאות בבדים דמויי וילון אשר יכולים להימתח בתוך האוהל ולשנות את פניו בהתאם למה שתבקשו שיקרה באירוע שלכם. מומלץ, בעת שירות השכרת אוהל למסיבת רווקות או רווקים, לשבת עם מומחי החברה ולבחור את התפאורה המתאימה ביותר. אם באתם עם רעיון מגובש, ניתן למסור אותו לעובדי החברה אשר יפעלו ללא לאות להגשים זאת, אם זה חלק מסל התפאורות שמושכר בה.

שירותי אנוש במהלך האירוע

אוהל למסיבת רווקות להשכרה, כמו גם באוהל מסיבת רווקים, ניתן לספק לכם שירותי אנוש מתחום ההפקה, כמו למשל מנגל של גריל מן ואפילו שירות די ג'יי מעמדת תקליטנות מובנית. שירותים אלו יחסכו לכם את מציאתם בחברות אחרות ויוציאו את האירוע שלכם לפועל בקלות יחסית. בחברה אחת העוסקת במתן שירות השכרת אוהלים למסיבת רווקים תוכלו למצוא אוזן קשבת גם בתחום שירות ההפקות של כוח האדם שבא מתוכה.

אוהלי נועם – השכרת אוהלים למסיבת רווקים ורווקות

בחברת אוהלי נועם מתמחים במתן שירות בנושא השכרת אוהל למסיבת רווקות או רווקים. החברה מספקת ללקוחותיה את כל הנדרש בתחום, החל מהאוהל עצמו ועד הפסיליטיז שילוו את האירוע. לחברה ישנה גם מחלקת שירותי אנוש המציעה גריל מן וקייטרינג בהתאמה אישית. בואו להבטיח אירועי אוהלים למסיבות רווקים/ות שלא תשכחו!

קישורים נוספים: אוהלים לימי הולדת | אוהלים לאירועים עסקיים

דילוג לתוכן