ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

אוהלי אבלים במחירים זולים כולל התקנה ופירוק

אוהל אבלים הוא התקן אירוח המקל משמעותית את התנהלותם של האבלים. הצורך לחפש קורת גג לאירוח האורחים המנחמים הוא נטל של ממש, כשהמשפחה שרויה באבל ולא מעוניינת לעסוק בלוגיסטיקה בשעותיה הקשות. במקום זאת, חברת אוהלי אבלים עושה בשבילה את העבודה ובונה עבורה אוהל אבלים על פי מידות. החברה אינה מסתפקת בבניית האוהל עצמו, אלא מעניקה אפשרות לשכור גם מוצרים לוגיסטיים כמו שולחנות, כיסאות, מפות, מקררי שדה, מזגנים ואפילו תנורי חימום בימים קרים. ההשכרה מלווה בשרשרת תאורה שתותקן בסמוך לאוהל ובתוכו לזיהוי מהיר שלו ולהתנהלות קלה בעת האבל בלילות.

בחירת אוהל האבלים

את הבחירה הראשונית של אוהל האבלים חשוב לבצע מול חברת השכרת אוהלים ייעודית אשר תספק לכם מידע על גדלי האוהלים, לכמה אנשים הם מתאימים, ומהו הסיכוי שהאוהל מתאים עבורכם בהינתן מספר האורחים ומספר המתאבלים הקבוע. החברה תספק רק אוהלים איכותיים מבוססי PVC אשר אינם חדירים להשפעות אקלים וגם אינם מושפעים מהם פיזית, כולל לא מרוח פרצים חורפית.

התקנת לוגיסטיקה באוהל

החברה תספק עבורכם את בניית האוהל ותצייד אותו בהתקנים לוגיסטיים פר אקסלנס, החל מהכיסאות והשולחנות ועד אמצעי בקרת האקלים של האוהל בדמות מאווררים, מזגנים ותנורים שונים. החברה תתקין שרשראות תאורה מפוארות ומהודרות למציאה קלה של האוהל בכל עת, גם בלילה. היא תשתמש בחלק מרכיבי התאורה גם כמנורות פנים להארת האוהל בלילה.

פירוק האוהל בתום שבוע האבל

בעת ששבוע האבל יסתיים יתבצע פירוק מלא של אוהל אבלים. הפירוק יכלול סילוק תכולות לוגיסטיות, פירוק תאורה וחשמל, והפרדת חלקי האוהל לצורך שינועם למחסני החברה. הכל ייעשה בשיטתיות על ידי צוות עובדים מיומן אשר ידאג לכל מה שתצטרכו גם בסיום שבוע האבל.

אוהלי נועם – אוהלים לאבלים בהתאמה אישית

כשאתם עומדים בקשר רציף עם חברה כמו אוהלים נועם, יהיה לכם קל ופשוט לדעת למי לפנות כאשר תצטרכו אוהל אבלים: נציגיה של חברה זו יציגו לכם סוגים שונים של אוהלי אבלים מהם ניתן יהיה לבחור את המתאים ביותר עבורכם. עבור אוהלי אבלים מחיר נקבע בהתאם לגודל המרחב הפנימי וכיווני האוויר שלו. חשוב לבחור באוהל המתאים לכם הן בהיקף האכלוס והן בתקציב ניהול שבוע האבל שלכם.

ראו גם: אוהלים לחינה | השכרת מצננים לאוהלים

דילוג לתוכן