ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

אוהל אבלים להשכרה כולל כל הציוד הנדרש

אוהל אבלים להשכרה המיועד לשבוע ישיבת שבעה צריך לדעת כיצד לבחור. הבחירה צריכה לחלוש על 2 תחומים: טיב האוהל וטיב השירות שאתם מקבלים עבורו. במאמר זה נסקור פרמטרי איכות נדרשים, חלקם עבור האוהל עצמו וחלקם עבור הפריטים הנלווים שאתם צריכים לקבל עמו.

טיב האוהל הנדרש

האוהל צריך להיות עשוי מיריעה איכותית שתגרום לכם להרגיש מבודדים מקור ומחום, ללא טרנזיטיביות של הרוח, ואם לסכם את זה במילה אחת – להרגיש כמו בבית גבס או בטון. אוהלים לאבלים מסוגים אלו עשויים רק מ- PVC. לא להתבלבל: בד הלייקרה אינו בד מתחרה. זהו בד מאיכות ירודה באופן משמעותי. הוא אינו סופג אקלים, ובוודאי שלא רטיבות. רק אוהל PVC מאפשר כינון מנהגי אבלות מתי שנדרשים: בחמסינים ובגשמי הזלעפות, כשמזג האוויר נינוח וכשהוא קיצוני.

טיב המוצרים והשירותים הנלווים

שירותים – על החברה שמשכירה אוהלים לאבלים לספק הרכבה ופירוק של האוהל. כמו כן, עליה לספק את כל הציוד הנדרש לאירוח למעט ביגוד ומזון. ציוד זה יאפשר לכם לא להיות תלויים בספקי משנה.

מוצרים – בשורות החברה צריכים להיות מוצרים כמו שרשראות תאורה לאוהלי אבלים, מקררי שדה, מזגנים, מצננים, מאווררי מתכת, תנורים, שולחנות, כסאות, מפות שולחן, ראנר, ועוד. על החברה לספק התקנה של מוצרים אלו על מנת להסב ללקוחות את כל מה שהם צריכים בשביל לארח לשבוע אבלות.

תמחור השירותים והמוצרים

על החברה להגיש ללקוחות שלה חשבון FIXED על כל מה שהם קיבלו: התקנה, אספקת מוצרים להשכרה, התקנת המוצרים ופירוק האוהל. מחיר FIXED הוא כזה אשר סך כל השירותים והמוצרים משווקים במחיר זול משווי שוק. עבור אוהלים לאבלים מחיר זה הוא מה שמקובל בחברות המובילות.

חברת אוהלי נועם – אוהלים לאבלים להשכרה בתנאים מצוינים

בואו להשכיר אוהל אבלים בחברת אוהלי נועם וליהנות מכל מה שאתם צריכים בשביל לצלוח את השבוע הקשה. בחברת אוהלי נועם מגבים אתכם במאת האחוזים, מטפלים בפנייתכם באופן מידי ומספקים בתאריך הנדרש את האוהל עם כל מוצריו. בואו להזמין אוהלים לאבלים בחברת אוהלי נועם ולהבטיח כינון שבוע אבלות ללא כשלים. כשאתם בוחרים באוהלי נועם אתם בוחרים באיכות, בשירותיות ובמחיר משתלם במיוחד!

ראו גם: אוהלים לשבת חתן | השכרת שולחנות לאוהלים

דילוג לתוכן