ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

אוהל להשכרה לאירוע ברית

אחת החוויות המרגשות היא ברית המילה של הבן שלכם. כשאתם מחליטים לחגוג אותו באוהל אירועים אתם זוכים לעדנה כפולה ומכופלת: גם חוסכים הרבה מאד משאבים על אולם וחברת הפקות וגם מקבלים שירותים ותשתיות שלא תמצאו כמוהן כמעט באף מקום. בנוסף, חגיגה בנוף הפתוח, בתוך אוהל, מספקת לכם גם את האותנטיות של אירוע יהודי מסורתי זה.

על האוהל לברית

האוהל מבוסס על יריעות PVC, החזקות ביותר בתחום הסוכות והתקני החוץ הארעיים. הן לא תפורות אלא מולחמות בבדיל ולכן אין בהן חורי תפירה או הכלבות, מה שמספק לכם תנאי בידוד כמו של קיר גבס או בטון. לאוהל מראה דקורטיבי יפה, עם חלונות שקופים מניילון עבה. לאוהל התקן כניסה מהודר שנראה כמו דלת. זהו למעשה העתק כמעט מדויק של מבנה, עם טכניקת בנייה של אוהל, המספק גם תשתית אירוח נהדרת וגם תנאי אירוע של טבע.

על תשתיות האירוע ברית

החברה תקים עבורכם את האוהל ולא תסתפק רק בהובלתו למקום האירוע. בנוסף, היא תבחן יחד אתכם אלו תשתיות נדרשות באוהל שלכם ותקים אותן על פי הצורך. החברה תספק עבורכם כיסאות, שולחנות, מפות ראנר, מצננים, תנורים, מקרר שדה וכל מוצר אחר שיידרש לקיומו של האירוע.

שירות ללא תחרות לאירועי ברית

השכרת אוהלים לאירועים אצלנו שמה אתכם בעמדת יתרון מובהקת ביחס לכל לקוח של כל חברה אחרת. השירות מתבצע עם הרבה מאד רצון לסייע ללקוח להשיג את הטוב ביותר עבורו. תשתיותיו של אוהל לאירוע ברית להשכרה בכל דגם יספקו את מלוא הנוחות לכם ולאורחים שלכם.

מחירי חבילת האירוע

עבור השכרת אוהל לאירועים מחיר נקבע בעיקרו על פי הגודל המבוקש. תשתיות מסופקות בכל דגם של אוהל, והכל נעשה על בסיס תמחור שנחשב נגיש עבור לא מעט משפחות הנמצאות לפני ההכנות לברית המילה. עם אוהלים לאירועים ברמה כזו אתם תזכרו את האירוע לשנים רבות אחרי שהסדרתם את מימונו. מאד מומלץ עבור בני זוג המעוניינים לספק לעצמם את הטוב ביותר.

אוהלי נועם – השכרת אוהל לברית מילה

הילד שלכם עומד לחגוג 8 ימים? אל תחכו! אם אתם יודעים שבכוונתכם לעשות ברית מילה כאירוע, דאגו להסדיר את האוהל שלכם כבר בימים הראשונים לאחר הלידה. בחברת אוהלי נועם יסייעו לכם לבחור את האוהל הנדרש, ויקימו אותו עם כל התשתיות בתוכו, כולל שרשרת תאורה מסביב. יש לכם למה לחכות!

ראו גם: השכרת כל הציוד לאירוע

דילוג לתוכן