ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהלים במרכז

פעמים רבות אנו נדרשים לשכור אוהל. רבים מאתנו הגיעו למסקנה כי רכישת אוהל קטן מלייקרה שעלול להיקרע או להתמוטט ברוח אינה פתרון, והעדיפות היא להתבסס על אוהל עבה ואיכותי. מה שמעט אנשים יודעים הוא שגם בד עבה אך תפור כמו בד הדארלון אינו מספיק בשביל ליהנות מכזאת איכות. רק בד מולחם בבדיל כמו PVC (שמשונים בעברית) יכול לספק אותה. זהו בד עבה מאד, שלא תפירה היא שבנתה אותו אלא הלחמה בבדיל. בשל עוביו הכביר הוא מספק את התנאים של קיר ביתי ומגן עליכם מבחינה תרמית מפני כל מזג אוויר: יוצר צל בעומסי חום ומחמם כשבחוץ שורר עומס קור.

אוהל PVC במרכז – לא רק האוהל!

כשאתם שוכרים אוהל PVC אתם לא מקבלים רק אותו, אלא גם צוות עובדים שיתקין לכם אותו. הם יספקו לכם ריהוט בהתאם לכמות האורחים שיהיו באוהל, ויעבו את המתחם בשרשרת מנורות היקפית להתמצאות קלה בלילה. יסופק גם מיחם מים חמים על חשבון מה שתשלמו. מומלץ להסדיר מוצרים בתוספת תשלום כמו מקרר שדה, מזגן, מצנן, מאוורר מתכתי, ועוד. החברה תעמיד לכם אוהל להשכרה באיכות חסרת פשרות עם כל האבזור הדרוש למסע/לאירוע/לימי האבל.

שירות בוטיק – עמידה בזמנים ועבודה מקצועית

כשאתם מחליטים להסדיר אוהלים להשכרה במרכז, אל תבחנו רק את איכות המוצר אלא גם את איכות השירות. חברה טובה היא כזו שתעמוד בזמנים, תגרום לכם להרגיש רצויים ותספק לכם את כל השירות הנדרש על מנת שבמגרש שבחרתם יעמוד אוהל לתפארת המוכן לשימושכם.

יופי והדר כמו של מקום אירועים

אוהל להשכרה עשוי PVC אינו רק התקן שהייה, אלא גם יריעה יפהפייה ומהממת עם חלונות שקופים ודלת כניסה מעוצבת. בשל כל, ניתן להשתמש בהתקן כמתחם אירועים. הוא מרהיב ביופיו ומרווח מאד. אם אתם מחפשים לכונן אירוע בטבע, אוהל PVC הוא בדיוק האייטם שאתם צריכים!

אוהלי נועם – איכות של אוהלים באיכות של שירות

אוהלי נועם מספקים אוהל להשכרה לכם מטרה על פי דרישת הלקוח. החברה תתאים עבורך אוהל שמסוגל להכיל את כמות האנשים שביקשת להזמין. היא תספק התקן יפה, מרווח, עם התקני החלונות והדלתות היפים ביותר. האוהל ישמש כמו בית של ממש ויספק את מלוא ההגנה התרמית בפני כל מזג אוויר!

ראו גם: סוכות אבלים מיוחדות | השכרת אוהלים בתל אביב

דילוג לתוכן