ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהלים לאבלים לכמות אנשים גדולה מאוד

אם יש לכם במשפחה אדם על ערש דווי והאווירה בבית מדוכדכת וירודה, לצד הכאב והעצב חשוב להישאר פרגמטיים. אחרי לווית יקירכם – ההחלטה היכן לשבת שבעה לא תהיה קלה. בשביל לארח את החברים והיקירים הרבים שיבקשו לפקוד את מקום האבל שלכם תצטרכו מקום גדול ולא בכל בית הוא קיים. אם זהו מצבכם, אנו ממליצים להקים אוהל אבלים שישמש למטרה זו ויספק לכם שטח מכובד לאירוח האורחים המנחמים.

מהו אוהל אבלים?

אוהל אבלים הוא מתקן אירוח גדול ומכובד במובן זה שהוא לא מרגיש לשוהים תחתיו כמו אוהל, אלא כמו בית. קירות הבד שלו עבים מאד ויש בו אפילו יריעות קטנות מפלסטיק שקוף וגמיש המשמשות כחלונות. הן מעוצבות כמו חלונות בלגיים, רק עם פרופילים מבד במקום ממתכת. כל הטוב הזה קורה משום שהאוהל אינו עשוי לייקרה וגם לא ברזנט, אלא PVC: הבד החזק ביותר בעולם, שכן הוא היחיד שאינו תפור אלא מולחם בבדיל. כשאתם בוחרים אוהל אבלים חשוב להבין שלא מדובר בהכרח בשירות לרכישת האוהל, בשל מחיריו היקרים ואי היכולת של כל דייר לאחסן אותו לאחר שימוש.

כיצד מסדירים אוהל אבלים?

ההסדרה נעשית באמצעות פניה לחברת אוהלים לאבלים. חברה זו מספקת לכם אוהל אבלים להשכרה במחיר הוגן, הכולל גם את יבוא האוהל למקום האבל, גם את הקמתו, וגם את אבזורו בתשתיות אירוח כמו מצננים, תנורים, כיסאות ושולחנות, מפות, ראנרים, מקררי שדה, ועוד. החברה תספק לכם גם שרשרת תאורה מסביב לאוהל ומנורות פנים בתוכו.

כיצד ניתן לקבוע את גודלו של האוהל?

כאשר יתחילו בסביבתכם דיבורים על האבל ועל השבעה, אתם כבר תרגישו לבד מי מתכוון לבוא לנחם אתכם ותהיה לכם הערכה לגבי כמות האנשים הללו. גם אם תספקו הערכה מאד מדויקת אנחנו תמיד ממליצים לקחת אוהל גדול יותר על מנת להבטיח חוסר צפיפות וגם להתכונן לאורחים שיבואו באופן בלתי מתוכנן. זה קורה המון במנהגי אבלות.

אוהלי נועם – החברה שלכם לאוהלי אבלים

חברת אוהלי נועם מספקת אוהלים לאבלים על פי הזמנה. החברה עובדת על פי חבילות השכרה מותאמות ללקוח ומספקת לו את כל מה שהוא זקוק בשביל לשהות באוהל שבוע ימים ולארח אורחים בתוכו. בניית האוהל, אבזורו ופירוקו נעשות באהבה ובמסירות על ידי עובדי חברת אוהלי נועם.

דילוג לתוכן