ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהלים לאירועים במחירי מבצע

כשאתם מארגנים אירועי טבע כמו שבת חתן, חינה או נאלצים להסדיר אירוע אבל, מאד חשוב לדעת כיצד לבחור את האוהל שישמש אתכם. זה לא סוד כי ישנו הבדל בין אוהל לילה של כמה שעות לטיול מזדמן לבין שהייה ממושכת באוהל של קבוצת משתמשים גדולה, הכוללת גם גישה בחמסינים ובגשמים. ההבדל הוא בסוג האוהל: אוהל טיולי לילה הוא אוהל ביתי קטן העשוי מבד לייקרה שאינו עמיד בגשמים ובחדירת חום ולכן רק לילה קיצי היא נקודת הזמן בה ניתן לעשות בו שימוש. אוהל PVC, לעומת זאת, הוא אוהל שמשמש כמו בית שני, שכן הוא מבוסס על יריעה כבדה ובלתי חדירה למשקעים ולעומסי חום וקור. מדובר בנטל משמעותי כשצריך להחזיק אותו בבית לאחר האירוע, ולכן מארגני אירועים וימי אבל פונים בדרך כלל לשירות השכרת אוהלים: אתם מחזיקים בהם באופן זמני רק באירוע, ומוסרים אותם חזרה לחברה המנהלת בתומו. היתרון הגדול בשירות הוא שגם את מסירת האוהל וגם את החזרתו לא אתם עושים אלא עובדי בניית אוהל מיומנים.

לא רק אוהל: הצטיידות מלאה לאירוע והכנתו לאכלוס

חברת אוהלים להשכרה מגבה את האוהל שלכם בכל אביזרם שיידרש לאירוח אורחים: מקררת אותו עם מזגנים ומצננים, ובחורף מחממת אותו עם תנורים, מתקינה שולחנות וכיסאות, מתקינה מקרר שדה, מחברת שרשרת תאורת פנים וחוץ, ואף מספקת אמצעים דקורטיביים לעיבוי האירוע כמו מפות שולחן נמתחות (ראנר). כאשר אוהל להשכרה מכיל כזו רמה של לוגיסטיקה, אתם יכולים להיות בטוחים שהאירוע שלכם יהיה מוצלח מאד וקל מאד לתפעול: רק להביא אוכל.

מחירים נמוכים ללא תחרות: מצטיידים באוהלים הטובים בעולם במחירי מבצע

כמובן שלאוהל PVC יש מחיר בשל איכותי ורמתו, אך בשל כך שזהו שירות השכרה המחיר המוצע אינו יקר ואף נגיש לכל מי שזקוק להתקן בוטיק שכזה. במקום להתבסס על אוהל לייקרה חדיר בבעלות, בואו לשכור אוהל PVC וליהנות מאירוע בלתי נשכח ברמת הפקה גבוהה.

אוהלי נועם – אוהלים להשכרה בתנאים מעולים

בואו להשכיר אוהלים במחירי מבצע וליהנות מאירועים ברמה אחרת! אם אתם מארגנים אירוע בטבע, השכרת אוהלי PVC הוא השירות שאתם צריכים בשביל להצליח במשימה ולגרום לאורחים לחוש בבית. עבור השכרת אוהל מחיר מבצע הוא שנסגר עם הלקוח על מנת שיוכל לקבל חזקה עליו מבלי לקנותו.

ראו גם: אוהל אבלים | אוהלים לחינות | אוהל לשבת חתן

דילוג לתוכן