ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהלים לאירועים עסקיים

חגיגת אירוע באווירה אותנטית באוהל PVC! בואו להסדיר באירוע שלכם אוהלי בית מדוגמים שיגרמו לכם ולאורחים להרגיש ממש כמו בגן אירועים. האוהלים מתאימים ל- 30-100 איש ומגיעים בגדלים של 12-60 מ"ר בהתאמה! מה בשירות?

סגירת מחיר מטרה לעסקת אירוע

עבור אוהלים לאירועים מחיר הוא פיקס! הוא כולל את בניית האוהל, אבזור האוהל בכל התשתיות הנדרשות, כולל מזגנים ומקררים, ופירוק האוהל בתום האירוע. הכל במחירים נמוכים ללא תחרות, אשר אצל המתחרים, ברוב המקרים, יזכו אתכם באוהל בלבד ללא שירותי התשתיות וההפקה.

התקנת אוהלים במיקום נבחר

ניתן להתקין אוהלים במקומות סגורים או פתוחים לבחירתכם. האוהלים יותקנו על ידי עובדים מקצועיים של חברת אוהלים לאירועים להשכרה. האוהלים יועמדו על פי המסוכם עמכם, בגדלים אשר הזמנתם. תוכלו לנסות ולבדוק את האוהל המותקן ולהיווכח כי הוא מספק הרגשה של בית PAR EXCELLANCE!

אבזור האוהלים בתשתיות אירוח

האוהלים יאובזרו בכל מה שנדרש לאירוח אירועים: תשתיות תאורה יוצבו מסביב להם עבור אירועי לילה, ויוצבו רהיטי בוטיק, שולחנות, כיסאות, מקררי שדה, מזגנים, תנורים וכל ציוד נדרש אחר על פי הזמנתכם. התכולה תמוקם כך שתאפשר מקום התנהלות מספק ומכבד בתוך האוהל, כזה אשר יבטיח חוסר צפיפות והרגשה של חופש ושחרור עבור כל אורח ואורחת.

שירות הלקוח בהתאמה אישית לאירוע שלו

הקמת אירועים עסקיים נעשית תחת תנאי השירות הטובים ביותר שתוכלו לקבל. בשירות זה אתם זוכים בכל מה שאתם צריכים בשביל ליהנות מאירוע בוטיק חסר מעצורים עם כל התשתיות שהוא נדרש להן: אוהל PVC, תנורים, מזגנים, רהיטים וכמובן מקום נוח ומרווח לאורחים לרקוד ולהתנועע.

אוהלי נועם – החברה שלכם להשכרת אוהלים לאירועים הבאים!

בחברת אוהלי נועם משכירים אוהלים לאירועים עסקיים בהתאמה אישית. השכרת אוהלים בחברת אוהלי נועם היא חוויה בפני עצמה הטומנת בחובה לא רק את יבוא האוהל אלא גם את כל המשימות הנדרשות להקמתו ולהכנת האירוע. מי שחווה התקשרות עם אוהלי נועם למעשה לא זקוק לשירותי הפקה ויכול להביא את כל הנדרש לאירוע לתוך האוהל שלו. מעוניינים לחגוג באווירה אותנטית ומיוחדת באוהל PVC? פנו לחברת אוהלי נועם לכל המידע הנדרש!

דילוג לתוכן