ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהלים לאירועים עסקיים

אתם חברים באיגוד מקצועי? החברה שאתם מנהלים קיבלה זיכיון לארגן אירוע עסקי שיכלול את השתתפות המתחרים? האם זהו אירוע פרטי של החברה שלכם? אנו ממליצים לקחת את ההפקה לטבע! כשאתם מארגנים אירוע טבע, אתם לא רק חוסכים אלפי שקלים על חברת הפקות באולם או בגן אירועים, אלא מעניקים לאירוע אווירה של פסטיבל משמח. אם גם אתם חוששים מהפקה גרועה שתגרום לכם להרגיש או החום והקור, לא בכך מדובר. ההפקה תכלול התקנת אמצעים שיחסמו לחלוטין את החום והקור ויגרמו לכם להרגיש בבית כל עוד אתם באירוע. האמצעי העיקרי הוא אוהל PVC אטום מוחלט היוצר הרגשה של בית מגורים. השכרת אוהל שכזה מחברת אוהלים כוללת את בנייתו ואף התקנת אמצעים לוגיסטיים המשמשים באירועים.

בניית אוהל PVC לאירוע עסקי

כבעל האירוע, אתה מקבל גישה לבחירת האוהל על פי טעמך. החברה המקצועית תסייע במציאת סדרת האוהלים שעשויה להתאים לדרישה שלך: אירוח אירוע של 100 איש, לדוגמה. אתם תוכלו לבחור האם אתם מעוניינים באוהל אטום או באוהל עם חלונות, האם צורת האוהל הסופית לאחר הבנייה תהיה עגולה או מרובעת, וכד'. החברה תספק לכם את הדגם שבחרת ביום ובשעה שתזמנתם את האירוע, כשהוא בנוי ומוכן לקליטת אורחים.

שילוב אמצעי אירוח בתוך האוהל

החברה לא תותיר את האוהל שלכם ריק, ותציב בו כל מה שנדרש בשביל שהוא יהיה אוהל אירועי טבע: מזגנים, תנורים, שרשרת תאורה לזיהוי האוהל בלילה, תאורת פנים, מקרר שדה, שולחנות, כסאות ומפות שולחן מהודרות. החברה תסדר את הציוד כשהוא לא יהווה מכשול לאורחים, ויאפשר לטייל באוהל ברווחה.

אוהלי נועם – החברה שלכם להשכרת אוהלים לאירועים עסקיים

בחברת אוהלי נועם תוכלו לשכור אוהלים לכל אירוע עסקי שהוא: כינוס, אירוע חברה, אירוע עובדים, אירוע בהשתתפות חברות מתחרות (כנס מקצועי), ועוד. החברה תסייע לכם לבחור את האוהל בהתאם לכמות המוזמנים ולבנות אותו כך שיותאם בדיוק לצרכים שלכם. עבור השכרת אוהלים מחיר הוא תמיד מחיר מבצע, שכן אחזקת אוהל כזה לאחר קנייה נחשבת נטל. אם נוסיף לכך שהמחיר של הרכישה יקר, הרי שהשכרת אוהלים היא בדיוק המהלך הנדרש לכם: תשלום זול ובתמורה, קבלת האוהל לשימוש זמני לאירוע.

דילוג לתוכן