ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהלים לאירועים פרטיים

אוהלים לאירועים להשכרה בתנאים מעולים! במחיר אחיד, ניתן לספק לכם אוהל PVC איכותי, כולל התקנה והטמעת אביזרי חשמל ותאורה! בנוסף, אספקת רהיטים באיכות מובחרת! כשאתם חוגגים אירועים פרטיים בטבע, לא מסתפקים בפחות מכך!

אוהלים איכותיים בעיצוב מעולה

בואו לחגוג את האירוע שלכם באוהל איכותי עשוי בד PVC! אוהל להשכרה לכל אירוע טבע, פסטיבל או כל מטרה אחרת! האוהל איכותי גם בשל יריעתו העבה שגורמת לכל אורח להרגיש כמו בבית, וגם בשל עיצובו המיוחד עם החלונות והדלת – שמקנה בדיוק מראה-פנים של חלל אירועים איכותי. אם אתם מחפשים את הטוב ביותר, אוהלים לאירועים להשכרה מבד PVC הם בדיוק מה שנדרש לכם באירוע הטבע!

אבזור עם ריהוט איכותי שנבחר בקפידה

עם האוהל, מגיעים רכיבי ריהוט כמו שולחנות וכסאות בהתאמה למספר האורחים שצפוי לפקוד את האירוע. ללא קשר לכמות שתגיע, החבר התדאג לספק את האוהל המתאים שיגרום לכל הקבוצה להרגיש בבית ולא לחוש אפילו במרומז – צפיפות. עבור השכרת אוהל לאירוע מחיר אינו מתבטא רק באוהל אלא גם בשירות, בייעוץ ובמוצרי האיכות שיוטמעו בפנים כפי שתוכלו להיווכח כעת.

חשמל ותאורה ברמה גבוהה לכל אירוע

הקפת האוהל בשרשרת תאורה, הטמעת מיחמי מים חמים. בתוספת תשלום ניתן לארגן כסאות ומיחמים נוספים, וגם להסדיר מקרר שדה, מזגן נייד, מצנן, תנור ומאוורר מתכת. השכרת אוהלים לאירועים פרטיים כמובן כוללת את התקנת המוצרים הללו והנגשתם המלאה לאורחים!

השכרת אוהלים לאירועים בלתי נשכחים

מי שמתכנן אירוע מקורי בטבע ועושה זאת עם אוהלי PVC להשכרה נכנס לחוויה שלא תישכח זמן רב! הוייבים באירוע, שינבעו מאיכות מוצר ההצללה שתקבלו, מעיצובו ומהתכולה שבפנים יהפכו את האיוונט שלכם לקסום ביותר. בואו לחוויה שתשנה לכם את איכות אירועי הטבע ולהפוך אותה לייחודית ומדוברת במיוחד!

אוהלי נועם – אוהלים לאירועים להשכרה באיכות חסרת פשרות

אוהלי נועם יספקו לכם את אוהל החלומות לכל אירוע! שבת חתן, אירוע חברים, חינה בחיק הטבע, וכל אירוע אחר שנחגגים עם אוהלים לאירועים להשכרה מבוססי PVC וציוד אירועים איכותי יספקו לכם את כל האנרגיות במהלך התקיימותם. בואו להבטיח אוהלים באיכות מעולה שיגרמו לכל אורח ואורחת להרגיש בבית!

אוהלים לאירועים עסקיים

דילוג לתוכן