ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהלים מכל הסוגים ולכל מטרה

שבת חתן הנו האירוע הכי קרוב לחתונה שלכם בעוצמה שלו ובחשיבות שלו. דווקא משום כך, מאד מומלץ לחגוג אותו במסגרת אותנטית, והכי כדאי לחגוג אותו באוהל! כשאתם חוגגים אירועי שבת חתן באוהל אתם זוכים לכל כך הרבה יתרונות שלא ניתן למצוא במנים בנויים: אינטימיות, תנאי WILD אמיתיים ולא פחות חשוב – עיצוב מדוגם שקשה למצוא במקומות קבועים. עיצוב שכזה מתאים במיוחד לאירועים כמו שבת חתן ומאפשר לכם ליהנות מהם ובגדול!

אוהלים בתנאים של בתים

אוהלי PVC אינם אוהלים רגילים: הם אוהלים ייעודיים לאירועים משום שהבד שלהם עבה עד כדי כך וכבד למכביר שהשהייה תחתיו היא כמו שהייה בתוך בית לכל דבר ועניין. היריעות הללו מתפקדות כמו קירות, בולמות חום וקור ומספקות הגנה תרמית מלאה. הן מכילות גם חלונות שקופים עם פרופילי בד שנראים כמו חלונות בלגיים, מה שמוסיף רבות לעיצובו של האירוע ולקשר להוויה לאירוע שבת חתן.

אבזור מלא של האוהלים לקראת שבת חתן

האוהלים לא יסופקו כלאחר יד. אחרי שתשלמו על שירות ההשכרה אתם תקבלו את כל הגיבוי שאתם צריכים מהחברה: יבוא האוהל למקום האירוע, פריקה מרכב ההובלות, הרכבה של האוהל, אבזורו בתשתיות האירוע, הכוללות כיסאות ושולחנות, מקרר שדה, מזגן, מצנן, תנור, מפות ראנר ושרשרת תאורה ייעודית. אבזור זה יאפשר לכם לחגוג שבת חתן כמעט מבלי להזדקק לספקים חיצוניים, למעט ספקי קייטרינג.

התאמה אישית של האוהל לאירוע

ניתן להתאים אוהל ל- 30-100 איש. האוהל ייבחר על פי כמות המוזמנים שלכם ויותקן בהתאם. אנו ממליצים תמיד לבחור אוהלים לאירועים מעט יותר גדולים מהמצופה ובכך להבטיח רווחה וחוסר צפיפות באירוע ובכך לקיים הנאה גדולה לכל מי שיגיע להשתתף עמכם בשמחה.

השכרת אוהלים לאירוע שבת חתן באוהלי נועם

אוהלי נועם תספק עבורכם אוהלים להשכרה לאירועים מסוג שבת חתן בהתאמה אישית. עבור השכרת אוהלים לאירועים מחיר פיקס הוא שמובטח: מחיר זה מבטיח התקנת אוהלים, אבזור אוהלים בתשתיות ופירוק בסיום האירוע וכל זה בתעריף משתלם במיוחד. פנו לאוהלי נועם וממשו את אוהלי האירוע הטובים ביותר עבור חגיגת שבת החתן שלכם בשביל רגעים בלתי נשכחים!

ראו גם: השכרת ציוד לאירועים

דילוג לתוכן