ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהלים לכל מטרה

השכרת אוהלים נעשית במגוון נסיבות: החל מטיול ועד שהייה ארוכה בטבע, החל מישיבת שבעה לאחר לוויה ועד להקמת אירועים בסביבה פתוחה. כשאתם עומדים להימצא באוהל הרבה זמן, לא מתפשרים על האיכות. זה לא אוהל שקונים בחנות מטיילים או ציוד של חיילים. אוהל להשכרה לטווח ארוך שוכרים, ורק בחנות המתמחה בהקמתו! כיצד תזהו שהאוהל מתאים לשהייה ארוכת טווח?

אוהל איכותי לשהייה לטווח ארוך – כך תזהו אותו

היריעה עשויה מ- PVC, כבדה ועבה מאד מבחינה פיזית. על גביה – 2 חלונות שקופים לפחות. בחלק המרכזי שלה, התקן שנראה כמו דלת כניסה. אוהל כזה יכול לשרוד כל מזג אוויר, ולספק לכם הגנה תרמית מלאה כמו של בית  העומד על תלו.

כך מסדירים נכוחה השכרת אוהלים לשהייה ארוכת טווח

ראשית כל אתם צריכים לדעת כמה אנשים ישהו לצדכם באירוע, או לספק הערכה. בשוק נשכרים אוהלים ל- 10 איש, 30 איש, 50 איש, ויש אפילו אוהלים ל- 70-100 איש. שנית, מומלץ לדעת מה אתם רוצים שיהיה באוהל: ריהוט בלבד, ריהוט ואמצעי חימום מים, אולי גם תחפצו באמצעי חימום וקירור פיזיים כמו מזגנים, מאווררים ותנורים? חברות המסייעות עם אוהלים להשכרה לא מספקות רק אותם אלא גם את כל מה שנלווה לשהייה שלכם. מאד חשוב להסדיר מולן גם תאורה איכותית, עם שרשרת מנורות שתקיף את האוהל על מנת שיהיה קל להתמצא בו בלילה.

כך תוודאו שהשירות שניתן לכם איכותי ומקצועי

התקנה מהירה של כל אוהב או מוצר ריהוט וחשמל שהזמנתם, עמידה בזמנים בכל התקנה, אספקת המוצרים על בסיס דמי שכירות נמוכים, והכי חשוב – אנשי שירות שבאמת מבינים שירות מהו ויהיו צפויים לשרת אתכם באהבה ובחדווה.

אוהלי נועם – השכרת אוהלים לאירועים, ימי אבל ולכל מטרה אחרת

אוהלי נועם יספקו עבורכם אוהל או סוכת אבלים לפי דרישה. החברה עובדת על פי מתווה דרישות הלקוח ומספקת לו אוהל שיתאים לשהייה של מי שהוא הזמין הן מבחינה כמותית והן מבחינה איכותית. סדר הישיבה וצורת הישיבה באירוע משליכים המון על סוג האוהל שיתהווה בסופו של דבר. למשל ישיבה של קהל עם כיסאות בלבד והשולחנות ממול היא ישיבה חסכנית במקום בעוד ישיבה בפורמט של מסעדה עם שולחנות מבוזרים היא ישיבה לא חסכנית ולכן יידרש עבורה אוהל יותר גדול עבור אותה כמות של אנשים.

ראו גם: השכרת כסאות |השכרת שולחנות 

דילוג לתוכן