ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהלים מכל הסוגים ולכל מטרה

כשאתם שוכרים אוהלים – חשוב מאד להכיר היטב את ההתקן שלכם ולהבין לאלו שירותים אתם זכאים במסגרת האינטראקציה. השכרת אוהלים מכל הסוגים ולכל מטרה עשויה להתרחש עקב מכלול סיבות: חגיגת אירוע משפחתי במקום גן אירועים, כינוס גדול לצורך חגיגת פסטיבל, ישיבת שבעה בשבוע אבל, ועוד.

כשאתם יודעים שאתם עומדים בלבלות באוהל כמה שעות טובות, שלא לומר – לגור בו כמה ימים – אתם צריכים לדעת טוב טוב לאיזה אוהל אתם נכנסים. עליו להיות חסין אקלים ואטום מפני השפעות מהשמש. אוהל שכזה עשוי יריעת PVC חזקה ועמידה והוא מאפשר לכם להגיע לפסגה בכל מה שקשור לאירוח רב שעתי או רב יומי.

לא רק אוהל – השכרת ציוד אירועים מכל הסוגים

כשאתם סוגרים אוהלים להשכרה בחברת איכות אתם מקבלים שירותים ומוצרים שנדיר למצוא אצל המתחרים: הרכבה, השכרת מוצרים כמו מצננים, מזגנים, תנורים, מאווררים, מקרי שדה, שולחנות וכסאות, תאורה של האוהל ופירוק האוהל בסוף האירוע או שבוע האבל. כל זה מתומחר במחיר אחיד בו כל שירות יעלה לכם נמוך בהשוואה לרכישה בודדת שלא במסגרת חבילה.

תכנון יסודי של בחירת האוהל והצבת הציוד הנדרש

תכנון זה יתבצע על ידי מקצועני חברת השכרת אוהלים. תכנון זה יניב עבורכם עבור השכרת אוהלים מחיר נגיש על כל שירות ומוצר שתקבלו. כאשר אתם קונים את כל השירות במרוכז, כל מוצר או התקנה שיתבצעו – ייעשו בתעריפים לא יקרים המבטאים מחיר FIX.

מתאים לקיום כל סוגי ההתכנסויות

חגיגת אירועים, ישיבה שבעה, כינוסים, פסטיבלים, ועוד – נהוג להתוות באוהל. זה חוסך הוצאות אירוח מטעם חברת הפקות ומאפשר לכם ,בהפקה עצמאית, לסדר לעצמכם ולמעגל האורחים שלכם מקום ייעדי לשהות בו. האוהלים מעוצבים למשעי וייצגו אתכם בכבוד. הם מכילים חלונות שקופים אטומים עם התקן כניסה מעוצב.

אוהלי נועם – האוהלים שלכם לכל מטרה

בואו לשכור אוהלי איכות מבית אוהלי נועם ולקבל את כל מה שאתם צריכים באירוע אחד! התקנה, פירוק, אספקת מוצרים לאירוע והתקנתם. כשאתם מזמינים אוהלים להשכרה מבית אוהלים נועם – יש לכם את כל פתרונות הבוטיק לחגוג אירוע ולשתף את היקרים לכם מכל. בואו להיחשף לאוהלי הבוטיק של אוהלי נועם!

ראו גם: השכרת אוהלים לאבלים | השכרת אוהלים לאירועים | השכרת ציוד לאירועים

דילוג לתוכן