ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהלים מכל הסוגים ולכל מטרה

עומדים לחגוג אירוע? נמצאים לפני שבוע אבל? הפתרונות לארגן קורת גג ארעית רבים, אך לא מעט מכם מצאו את אוהל ה- PVC כפתרון מועדף. הוא לא יקר, אינו מצריך תשלום כמו לאולם אירועים ומאפשר לכם לארח עד 100 איש בכפיפה אחת. אוהלים להשכרה הוא שירות שחשוב מאד לדעת לבחור אותו. אנו ממליצים לפנות רק לחברת השכרת אוהלים שזהו הייעוד שלה על מנת להבטיח שתזכו בשירות המקיף בתחום הזה וגם שתבטיחו התקנה, פירוק ועיבוי האוהל בתשתיות הנדרשות לאירוע שלכם.

אוהל לשבוע אבל

אוהל לישיבת שבעה אינו יכול להיות מסופק לכם במתכונת הגולמית בלבד. הוא צריך להיות מסופק עם התקנה ואכלוס בכל מה שנדרש על מנת שתוכלו להישאר בו שבוע ימים וגם לארח את היקרים והיקרות לכם. אוהל כזה נבחר על פי כמות האורחים המשוערכת שתבוא לנחם אתכם. ניתן לסגור אוהל אבלים קטן ל- 30 איש ואוהל אבלים במידות גדולות יותר ל- 50, 70, 80 ו- 100 איש. האוהל יותקן על ידי נציגי החברה ויוכנסו אליו כל תשתיות הריהוט והחשמל הנדרשות, כולל מזגנים, מצננים, תנורים, מקררים ועוד. יסופקו רהיטים בהתאם לכמות האורחים הצפויה להגיע.

אוהל לאירוע עסקי

אוהל לאירוע עסקי, אירוע חברה, אירוע מצטיינים, ועוד הוא שירות פופולארי שנצרך על ידי מנהלים רבים במשק הישראל. אוהל כזה הוא מאד קל ופשוט להסדרה, שכן בניגוד למפגש פתוח, כאן מדובר על מפגש סגור עם כמות ידועה של אנשים. פשוט בוחרים אוהל על פי כמות האנשים שהזמנתם לאירוע והוא יורכב על ידי מומחי חברה אוהלים להשכרה. האוהל יעובה בכל התשתיות הנדרשות לכינון האירוע והוא יסופק לכם כשהוא מוכן ומזומן לקיומו.

אוהל לאירוע משפחתי קטן-בינוני כמו חינה או שבת חתן

אמנם חתונה לאלף איש לא ניתן לקיים באוהל של 60 מ"ר אבל שבת חתן או חינה בהחלט כן. אלו טקסים משפחתיים בפורמט מוזמנים קטם שמאפשר חגיגה באוהל. משפחות רבות תכננו את הטקסים הללו בצורה ססגונית כמיטב המסורת כשיריעות האוהל הדקורטיביות משתתפות בעיצוב הנוף.

אוהלי נועם – השכרת אוהלים מקצועית בהתאמה אישית

בחברת אוהלי נועם יספקו לכם אוהלים להשכרה לכל מטרה. עבור השכרת אוהלים מחיר הוא תמיד פיקס והוא כולל גם את שירותי ההרכבה והפירוק, כמו גם את האבזור הנדרש בתוך חלליו. האוהל יהיה מוכן ומזומן לאירוע ויאפשר לכם תנאי בידוד תרמיים כמו של בית או אולם אירועים. למידע נוסף, פנו לאוהלי נועם!

דילוג לתוכן