ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהלים מכל הסוגים ולכל מטרה

באוהלים – נהוג לעשות שימוש במגוון רב של תחומים. במקרים רבים, כשאנו חושבים להשכיר אוהלים המטרה תהיה טיול בן כמה שעות, אך מי שזקוק להם לקיום כינוס משמעותי או ארוך יותר כגון טיול לכמה ימים, ארגון אירוע בוטיק או כינון מנהגי אבלות לשבוע ימים יזדקק לאוהל שונה לחלוטין. בעוד אשר אוהלים המשמשים לטיול בן כמה שעות של אנשים בודדים עשויים להיות אוהלי לייקרה המתומחרים במחיר זול יחסית, אוהלים המשמשים לטיולים ארוכים, ארגון אירועים וכד' יהיו עשויים PVC. מדוע? משום שלייקרה אינו בד שניתן לגור תחתיו אלא רק להתארח לזמן קצר מאד, רצוי בלילה קיצי כשמזג האוויר אינו קשה (בחורף לא ניתן לעשות באוהל הזה כל שימוש בשל הגשמים שירדו). PVC הוא בד שהתחושה תחתיו היא כמו קיר של בית גם ברמה המעשית וגם ברמה הפיזית. ברמה המעשית זו יריעת בד שיש בה ברזל מסוג בדיל. הוא משולב ביריעה לצורך חיבור האריגים שלה, ולכן הוא מספק את האפקט של קיר, תוך חסימה מוחלטת של חדירת משקעים, קור או חום. ברמה הפיזית היריעה חזקה, נוחה לשימוש ואפשרית לאירוח רב משתתפים ארוך תחתיה. שירות זה הנו אוהל להשכרה, מה שיחסוך לכם אחזקת יריעה כבדה באופן קבוע.

השכרת אוהל PVC לחינה ושבת חתן

השירות כולל הסדר השכרה של האוהל, התקנתו על ידי צוות עובדי חברת ההשכרה, התקנת אביזרים לוגיסטיים כמו שולחנות, כסאות, אמצעי חימום וקירור, והטמעת מקרר שדה. כמו כן, תותקן שרשרת תאורה להתנהלות קלה בתוך האוהל ולזיהויו כאשר האירוע מתוזמן ללילה.

השכרת אוהל PVC לכינון מנהגי אבלות

כאשר אדם או משפחה נמצאים באבל, הדבר האחרון שהם רוצים לעשות הוא להיות מפיקי אירוע, להסדיר מקום ל- 100 איש שיבואו לנחם וכד'. לכן, חברת שירות אוהלים להשכרה תדאג ללוות אותם בימים הקשים, לבנות את האוהל ולספק לו כל מה שהוא צריך בשביל לארח: כסאות, שולחנות, מפות שולחן, מקרר, מזגן או מצנן, תנור, אמצעי תאורה, שרשרת תאורה קבועה לזיהוי האוהל, ועוד.

אוהלי נועם – האוהלים הטובים למטרות ארוכות טווח

בחברת אוהלי נועם ידאגו התקין עבורכם אוהלי בוטיק מיריעת PVC. האוהלים ניתנים להשכרה ולא לקנייה ובכך אתם יכולים להמשיך בשגרת חייכם בלי להחזיק בבית אוהל כבד, וגם ליהנות מאיכותו כאשר הוא נדרש. החברה מקצועית, מנוסה בארגון אוהלים לכל אירוע ותעמוד לשירותכם כאשר תזדקקו לו.

ראה גם: אוהל מיוחד לשבת חתן

דילוג לתוכן