ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים באשדוד

אם אתם זקוקים למקום בו תוכלו להתאבל בחוץ על יקיריכם, הפתרון הטוב ביותר הוא אוהל PVC. בשונה מאוהל טיולים הוא אינו עשוי לייקרה ועל כן לא נשקפת לו סכנת קרע או חדירת חום/קור. יתרה מכך, זהו אוהל רחב שוליים אשר ביכולתו לאכלס את כל אוכלוסיית האבלים יחד אתכם. אוהלים לאבלים להשכרה באשדוד מסופקים למתאבלים בהתאם לגודל האוכלוסין שצפוי לשהות שם. אנו ממליצים לבחור את האוהל בעיקר על פי אוכלוסיית הקבע שצפויה להתאבל שם כל השבוע, כשאת האורחים ניתן יהיה לארח גם ברחבה של האוהל, ולא בהכרח בתוכו. השכרת אוהל אבלים באשדוד מחברת אהלים מקצועית כוללת את השירותים הבאים.

התאמת האוהל למתאבלים

האוהל יותאם בדיוק למה שהאבלים צריכים: גודל מתאים לאכלוס, עיצוב מבוקש, נוכחות חלונות או בלעדיהם, ועוד. התאמת האוהל תתבצע ברגישות הנדרשת כך שרק התקן שהאבלים מעוניינים בו ייבחר. ההשכרה תתבצע תחת תנאי תשלום נוחים ולא יקרים המאפשרים כמעט לכל מתאבל להנגיש לעצמו אוהל אבלים להשכרה באשדוד.

התקנת האוהל וסידורו

שירות נוסף אשר חברת השכרת אוהלי אבלים באשדוד מספקת לכם הוא התקנת האוהל. היא מתבצעת באמצעות הנחת ברזלים על יסודות בקרקע ואת יריעת ה- PVC מלבישים על הברזלים. בסוף התהליך מתקינים שולחנות לאוהל, כסאות לאוהל וכל התקן אחר שיסייע לכם להעביר את שבוע האבלות ביעילות ובקלות.

הכנות אחרונות לקראת הוצאת שבוע האבל אל הפועל

בדיקה שהתאורה באוהל לשביעות רצונכם, בדיקה שכל הריהוט והתקני ההנגשה הותקנו, ובמידת הצורך תתבצענה השלמות מצד עובדי החברה. בחורף, יותקנו תשתיות חימום כמו פטריות חימום ותנורים. בקיץ יותקנו תשתיות קירור הופכיות לכך. יסופקו כל הכלים והתשתיות האפשריים והאפשריות לביצוע מנהגי האבלות במועד שנקבע.

אוהל אבלים להשכרה באשדוד בהתאמה אישית מחברת אוהלי נועם

בואו לשכור אוהל אבלים להשכרה באשדוד מטעם חברת אוהלי נועם, החברה המקצועית להתאמת אוהלים לאבלים ולאירועים. חברת אוהלי נועם תספק לכם התקנה עבור האוהל ועבור מוצריו הנלווים באם יושכרו גם כן. חברת אוהלי נועם תעמוד לצדכם בכל שלבי התקנת תשתיות האוהל עד אשר יעמוד מולכם מתחם אבלות מדוגם אשר מוכן לארח אתכם ואת מי שהזמנתם לחיקכם.

קרא עוד: השכרת אוהלים באשקלון | השכרת אוהלים ביבנה | השכרת אוהלים ברחובות

דילוג לתוכן