ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים באשקלון

אם אתם עומדים לפני ישיבת שבעה וחושבים לעשות זאת בטבע או מחוץ לבית, הדרך הפרקטית ביותר לעשות זאת היא באוהל אבלים. אוהלי אבלים להשכרה באשקלון ניתן להסדרה בחברה המתמחה באוהלי אירועים. החברה מספקת אוהל אבלים להשכרה באשקלון על פי דרישות המתאבלים: אוהל על פי כמות האורחים הצפויה להגיע, ובהתאם לתבנית עיצוב מותאמת אישית. בנוסף לאוהל מסופק ציוד נלווה, לרבות שולחנות ורהיטי ישיבה.

בחירת אוהלים לאבלים להשכרה באשקלון

אוהלים לאבלים להשכרה באשקלון הכי כדאי לבחור מ- PVC, החומר היעיל והחזק ביותר באוהלים, אשר מספק בידוד טרמי מלא כמעט כמו של קיר בטון ביתי. בנוסף, אוהלים לאבלים להשכרה באשקלון מספקים את מלוא האינטימיות למתאבלים. מה שנעשה בפנים הוא ממש תחושה של בית גם בעיצוב ובתפאורה ובוודאי שבתנאי הבידוד. בחירת אוהל אבלים להשכרה באשקלון מזכה אתכם גם ביבוא והתקנת ריהוט לאוהל, לרבות שולחנות וכסאות. ניתן להסדיר גם התקני חימום וקירור בחורף ובקיץ בהתאמה.

אירוח אבלים באוהל שכולו בית

אם אתם עומדים לכונן מנהגי אבלות, וזקוקים לאוהל בשביל לעשות כן, רק אוהל PVC ייתן לכם תחושה אמתית של בית. משקל היריעה הכבד מעיד על עוצמתו של אוהל זה לאחר ההתקנה.  כשיבואו לנחם אתכם, יהיה קשה מאד לזהות שמדובר למעשה באוהל גם בשל העיצוב וגם בשל תנאי השהות המדוגמים במקום.

השכרת אוהלי אבלים באשקלון היא בדיוק מה שנדרש לכם על מנת לכונן את מנהגי האבלות ללא מכשולים הנובעים מאתני הטבע. חברת השכרת אוהלים משלימה לכם את הציוד הנדרש בשביל לשמור על טמפרטורה ראויה לאירוח, באמצעות אספקת התקני חימום או קירור. החברה גם מגישה אמצעים לשימור וקירור מזון, כולל מקרר שדה.

אוהלי נועם – השכרת אוהלים לאבלים באשקלון לכל דורש/ת

בואו להסדיר השכרת אוהלים לאבלים באשקלון ולהבטיח שגרת אבלות בהתקן המספק הרגשה של בית. יש בו דלת כניסה, חלונות וכמובן קירות PVC עבים. ניתן להתקין בו תאורה ולאבזר בריהוט, התקני אחסון ומקרר. בואו להבטיח השכרת אוהלים לאבלים באשקלון באיכות טובה ביותר, כזו שתשרת אתכם נכוחה בכל תקופת האבל שלכם. אוהלים כאלו מושכרים חדשות לבקרים בחברת אוהלי נועם על ידי מתאבלים מהעיר אשקלון.

דילוג לתוכן