ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בבאר יעקב

הפתרון האולטימטיבי להתנהלות בתקופת האבל, בעת ישיבת שבעה, הוא אוהל אבלים. זהו אינו אוהל ארעי הנשען על כלונסאות ושקי חול, אלא כזה אשר מוטמע חזק מאד באדמה, עם יריעת PVC, שהוא בד עבה במיוחד. שילוב זה של עוצמה וחוסן צפוי להעניק לכם הרגשה של בית פר אקסלנס, ללא כל השפעה ממזג האוויר בחוץ. כשאתם חותרים להשיג אוהל זה, מומלץ מאד לפנות לשירות השכרות ייעודי. במסגרתו תוכלו לקבל עוד המון הטבות יחד עם ההתקן, באמצעותן תוכלו לארח את מי שיבוא לנחם אתכם.

התקנת האוהל והשכרתו מתבצעות בבית שלכם

אין צורך לנסוע לראשון לציון או לתל אביב כדי לחפש אחר אוהל אבלים. השכרת אוהל אבלים בבאר יעקב לא רק אפשרית, אלא תיעשה ממש במיקום המדויק בו תבקשו להתאבל. עובדי החברה יגיעו אליו עם כל הציוד הנדרש, יתקינו את האוהל ויוודאו שהוא יציב ומשרת אתכם ממש כמו בית מגורים. אתם צפויים ליהנות מחלונות מעוצבים והתקן כניסה מהודר אשר ישמש כדלת. כמובן שאתם תחושו במרחביו הגדולים של האוהל מבפנים. בנוסף להתקנת האוהל, מתבצעות גם התקנות של תשתיות אשר תפורטנה בהמשך הכתוב.

ריהוט בהתאמה אישית לכל אוהל אבלים

עובדי החברה יסייעו לכם להתאים את הריהוט הנדרש עבור האוהל: שולחנות וכסאות מופרדים או מחוברים יחדיו להתקן ישיבה מלבני ענק. בנוסף, משווקות גם תוספות מעוצבות לשולחנות כגון מפות מופרדות, או מפת ראנר מחוברת. לצדן תסופקנה מפיות שולחן ואורנמנטים נוספים שיעשירו את רחבת הריהוט באוהל שלכם.

תשתיות שימור והגשת מזון מותאמות אישית

במסגרת שירות השכרת אוהלי אבלים בבאר יעקב אתם צפויים לקבל מענה מלא עבור המזון שתגישו בתקופת האבל: קונטיינרים לשימור מזון, מקרר שדה, כלי אוכל, כולל צלחות, כוסות וסכו"ם, ועוד. בחברה ידאגו לכם לתשתית מלאה עבור המזון שתאפשר לכם להתנהל עמו בקלות במהלך תקופת האבל.

תשתיות לשיפור הנגישות במהלך ימי האבל

בחברה ניתן לספק לכם עמוד תאורת LED חיצוני, ולצדו גם התקני תאורת פנים שיאירו לכם את פנים האוהל בלילה. בנוסף, ניתן לספק מזגן נייד, מצנן, מאוורר מתכת, פטריות חימום שולחניות ותנורים. תשתיות אלה יגמרו את ההלל בעניין ההכנות לאירוע וידאגו לכך שהאוהל יספק לכם מענה ביתי מלא.

אוהלי נועם – אוהלי איכות מבית טוב

אוהלי אבלים להשכרת בבאר יעקב מחברת אוהלי נועם הנם אוהלי בוטיק המשמשים משפחות אבלות רבות באזור השפלה. האוהלים מספקים גם לכם, כאבלים, וגם לאורחים שיבואו לנחם אתכם, הרגשה של בית חם. הרגשה זו מסייעת לאבלים לא מעטים להעביר את ימי ישיבת השבעה שלהם ללא כשלים ובעיות לוגיסטיקה, כשהם זוכים למענה מלא בכל התחומים כמו בפתרון מגורים קבוע. חברת אוהלי נועם הנה חברה מקצועית ומנוסה עם רזומה עשיר של התקנת אוהלים ותשתיות אירוע ברחבי אזור השפלה.

קרא עוד: השכרת אוהלים בחולוןהשכרת אוהלים בראשון לציון | השכרת אוהלים ברחובות

דילוג לתוכן