ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בבית שמש

כשאתם מצויים באבל, לפני שתצאו לדרך אל מנהגי האבלות שלכם ובראשם השבעה, מוטב לבדוק היטב היכן אתם מתאבלים, ושהמקום מוגן ממזג אוויר חורפי או מנגד – חמסין, כאשר החלטתם להתאבל בחיק הטבע. בישראל, רוב האוהלים שתשכרו לא יגנו עליכם מפני האקלים הקיצוני שלה, אלא אם הוא מורכב מבד קשיח במיוחד בשם PVC. בד זה הוא בד שבדיל הלחמה רותח מחבר בין האריגים שלו, ולא תפירה רגילה, מה שעושה אותו כבד מהרגיל ויציב כמעט כמו קיר. בנוסף, מתחת ליריעה של אוהל זה מצויים בסיסי מתכת יציבים ביותר אשר יספקו את כל שנדרש להעמדת האוהל ללא חשש.

השכרת אוהל אבלים בבית שמש מחברת השכרת אוהלים – היתרונות

  • מספקים רק אוהלים איכותיים מ- PVC המשמשים אוהלים לאבלים להשכרה בבית שמש.
  • מספקים התקנה של כל האוהלים שהחלטתם לשכור.
  • מספקים התקנת ציוד נלווה, כולל שולחנות, כסאות, מפות ראנר, תאורה, מזגן שטח, תנורים ופטריות חימום ויש אפילו מקרר שדה.

היתרון המרכזי – התעריף ביחס לתמורה

חברת השכרת אוהלים לאבלים בבית שמש היא מבין הבודדות שלא שולחת אתכם בכוחות עצמכם להתמודד עם האוהל אלא גם מרכיבה אותו בשבילכם. בנוסף, היא מספקת לכם צויד שיאפשר לכם לשהות לפרק זמן ממושך בפנים. כאשר מסופק אוהל איכותי מ- PVC, הכולל גם התקנה וגם מוצרים נלווים, זו למעשה עסקה מאד משתלמת אשר מנגישה לכם אהלים לאבלים להשכרה בבית שמש בקלת.

השגרה בתוך האוהל

אוהלים לאבלים להשכרה בבית שמש הם אוהלים שלא תרצו לצאת מהם. הם יספקו תחושה חמימה מאד של בית, ויבטיחו כמובן את כינון מנהגי האבלות על פי המתוכנן. אוהל אבלים להשכרה בבית שמש מו מומלץ לבחור בהתאם לכמות האנשים שצפויה לפקוד אותו: המשפחה/היחיד המתאבלים, והאורחים שבאים לבקר על מנת לנחם.

אוהלי נועם – השכרת אוהל אבלים בבית שמש ברמה אחרת

אם אתם מחפשים היכן לספק לעצמכם אוהל אבלים להשכרה בבית שמש, בחברת אוהלי נועם כבר דאגו לכם לאוהל מן המעלה הראשונה, עשוי PVC, עם חלונות ודלת כניסה. האוהל מגיע עם כל הציוד הנדרש מריהוט ועד פתרונות קירור, חימום ושימור מזון. חברת אוהלי נועם תוכל לסייע לכם לבחור אוהל אבלים להשכרה בבית שמש בהתאם לדרישותיכם.

דילוג לתוכן