ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בבני ברק

בני ברק היא אחת הערים בהן קיים ההיצע הרחב ביותר להטמעת אוהלי אבלים, בין בקנייה ובין בהשכרה. לאלו פרטים חשוב לשים לב כאשר אתם בוחרים את השירות? מה מבדיל אוהל טוב מאוהל טוב פחות, והאם האוהל לבדו הוא האלמנט היחיד שחברת אוהלים צריכה לספק ללקוחותיה? על כל זאת ועוד או נפרט בפרקים הבאים של מאמר זה.

כך תוכלו להבדיל בין אוהל ראוי למנהגי אבלות לבין אוהל שאינו ראוי

אוהל המשמש לקיום מנהגי אבלות חייב להיות עשוי משכבת בד עבה וכבדה מאד, מחומר PVC. זהו חומר הבד היחיד שאינו מיוצר בתפירה אלא בהלחמת בדיל בין אריג לאריג, מה שמגביר מאד את עוצמתו כשכבת בד. יריעה כזו היא כל כך כבדה עד כי אחרי שהיא מוטמעת כאוהל היא מרגישה לאורחים כמו קיר בית לכל דבר ועניין. חברת שירות איכותית המבצעת השכרת אוהל אבלים בבני ברק צריכה לספק רק התקן מסוג זה. לעומתו, ינסו סוחרים שונים למכור לכם אוהל לייקרה למטיילים, שיכול לשמש אותם לא יותר מלילה אחד, וגם אז, בשביל להשתמש בו בימים שלאחריו הוא מצריך טיפול, ניקיון ואפילו משימות תיקון שנעשות תוך כדי הטיול (תפירה, יישור וכד'). אוהל כזה לא יכול לשמש אתכם לישיבת שבעה לשבוע ימים.

לא כל חברה שמספקת אוהל PVC יכולה להשכיר לכם את השירות לתקופת האבל

החברה צריכה להיות בעלת אוריינטציה להכנת מנהגי אבלות. מה זה אומר? האוהל אינו מסופק כיחידה בפני עצמה. המחיר הוא פיקס, והוא כולל גם התקנה של המוצר. בנוסף, החברה צריכה לדאוג לתשתיות אירוח מלאות, משולחנות וכסאות לאבלים ולאורחים, ועד תשתיות שימור והגשת מזון, פתרונות תאורה, ואפילו מזגנים, תנורים, מאווררים ופטריות חימום למיניהן. במילים אחרות, האוהל לבדו אינו מהווה אפילו את מחצית הדרך למענה מלא על הצרכים הלוגיסטיים באירוע. רק התקן המרושת בתשתיות, לאחר שהותקן על ידי עובדי חברה מיומנים יכול לספק פתרון כשירות השכרת אוהלים לאבלים בבני ברק.

בניית האוהל והתקנת התשתיות בתוכו צריכות להיעשות במיומנות ותחת מעטה ניסיון רב

איכותם של המוצרים אינה יכולה להתחרות באיכות העובדים. חברת השכרת אוהלי אבלים בבני ברק חייבת להעמיד לרשותכם כוח אדם מקצועי אשר יבצע משימות התקנה תחת מעטה ניסיון רב שנים. ההתקנה כוללת גם את בניית האוהל, גם את חיבור התשתיות השונות לרשת החשמל באמצעות גנרטור או ישירות לחשמל הביתי שלכם, וכן העמדת תשתיות אירוח כמו ריהוט, מפות ומפיות מזון ברחבי האוהל.

אוהלי אבלים להשכרה בבני ברק של חברת אוהלי נועם – המקצועיים והמפנקים ביותר

בחברת אוהלי נועם תוכלו ליהנות משירות מלא עבור אוהלי אבלים להשכרה בבני ברק. החברה תתקין עבורכם אוהלי איכות מ- PVC ויסודות מתכת. החברה תטמיע תשתיות איכות באוהל, מאמצעי הגשה ושימור מזון ועד תאורה, מאמצעי בידוד תרמיים ממזג אוויר כמו מזגנים ותנורים ועד רהיטים בהתאמה לכמות האבלים והאורחים.

דילוג לתוכן