ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בבת ים

אם אתם עתידים לקיים מנהגי אבלות בחוץ ולא בבית, הכי מומלץ לעשות זאת באוהל PVC. בשונה מאוהל מטיילים זהו התקן יציב ממש כמו קיר של בית, המבוסס על יריעה כבדה ויציבה ביותר. היא שעונה על מוטות ברזל אלחלד והשילוב של השניים מספק בדיוק את האפקט של 4 קירות. האוהל שמיש בכל מזג אוויר והוא משמש גם כפלטפורמה לאירועים וגם כמקום שהייה לכינון מנהגי אבלות. את האוהל ניתן להשכיר מחברת השכרת אוהלים לאבלים בבת ים.

תכונות האוהל

מבוסס על דלתות וחלונות ועל כן נראה בדיוק כמו חדר של בית; אפשר להטמיע רהיטים ולהשאיר בקרבכם מקום פנוי מרווח; אפ/שר להטמיע תאורת חוץ ופנים; האוהל מסופק בגדלים שונים המתאימים לאבלים מועטים או רבים לבחירתכם.

ציוד נלווה עבור האוהל

יתרון חשוב בהסדרת האוהל אצל חברת השכרת אוהל אבלים בבת ים הוא שאתם מקבלים את כל מה שאתם צריכים בשביל לשהות שם ימים ממושכים: רהיטים כמו כיסאות ושולחנות, תאורה, מפת ראנר ארוכה על השולחנות, סכו"ם, מקרר שדה, פתרונות חימום ומיזוג בהתאמה למזג האוויר, ועוד. הציוד מושכר בתעריפים נפרדים מזה של האוהל והם מסוכמים לכדי עסקה כוללת ומשתלמת מאד בהשוואה לאלטרנטיבות. האוהל מותקן על ידי החברה והציוד בתוכו ומסביבו.

בחירת אוהל אבלות מוצלחת

אם אתם רוצים להשכיל לבחור אוהל אבלים להשכרה בבת ים בחוכמה, הכי טוב להסיק כמה אבלים אתם עתידים להוית באוהל ללא האורחים ולבחור אוהל מעט, ולא הרבה , יותר גדול מכך. באופן זה את האורחים הקרובים לכם ביותר ניתן יהיה לארח באוהל, כשאת רובם תוכלו לארח בחוץ ברחבת הכניסה אליו. כמובן שאם אתם יודעים מראש מי מבין הקרובים לכם צפוי להגיע, ניתן להתייחס אליו כמו למתאבל-קבע ולכלול אותו במצבת המקום של פנים-האוהל.

אוהלי נועם – השכרת אוהלי אבלים בבת ים בהתאמה אישית

בחברת אוהלי נועם ניתן לספק אוהלי אבלים על פי דרישותיכם. האוהלים יונגשו בגדלים ובעיצובים שונים ויתווספו להם התקני אירוח מסוגים שונים, מרהיטים ועד מיזוג, חימום ותאורה. בואו להסדיר את מנהגי האבלות שלכם באוהל מדוגם אשר ישרת אתכם ביציבות למשך ימים רבים.

דילוג לתוכן