ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בגבעתיים

אם האירוע הבא שלכם עתיד להיחגג באחד הפארקים של גבעתיים או הערים הסמוכות, ואתם צפויים להישאר שם שעות ארוכות, מי כמוכם יודע שבחורף הסיכויים למימושו נמוכים משמעותית מאשר בקיץ. אבל עם אוהלים נכונים אתם יכולים ליזום את האירוע מתי שאתם רוצים. אלו אוהלים נדרשים לכינון אירועי חורף בגבעתיים? כיצד היזם צריך לבחור אותם? האם במקום בו הוא שוכר את האוהל הוא יכול לשכור אביזרי אירוע נוספים? ומה בדבר שירותי אירוע? ומהי העלות? את כל האינפורמציה על אירוע טבע בגבעתיים תוכלו לקרוא כאן בשורות שלפניכם.

מבנה אוהל לאירועים מאפשר לו לעמוד יציב בכל יום השנה ולספק לכם תנאי שהייה של בית

בד האוהל הנו PVC, הכבד והמסיבי שבבדי האוהלים. מטר מרובע אחד של בד זה שוקל לא פחות מ- 512 גרם. בנוסף, אוהל אבלים להשכרה בגבעתיים מותאמים אישית למבנה האירוע של היזם. אם הוא מתכנן להשיק אירוע מזערי עד בינוני של 10 עד 50 איש עליו לבחור באוהל ל- 50 איש. אם הוא מתכנן אירוע גדול של יותר מ- 50 איש אך לא יותר מ- 100, עליו לבחור באוהל של 100 איש. במידה והאירוע מוגדר גדול מכך, ניתן לפצל את החוגגים לכמה אוהלים על פי סדר הגודל המבוקש. כל אוהל מכיל חלון, כילה (רשת) נגד יתושים והתקן פתיחה מבד קשיח המשמש כדלת וניתן לסגירה.

בתוך האוהל – כך תתנהלו כדי להפוך אותו לבית אירועים

תפאורה ותאורה – יש להציב בו פתרונות תפאורה ותאורה, כולל שרשראות מנורות ולדים. ניתן לשכור כאן.

תשתיות שימור מזון – מקררי שדה לשימור מזון בקירור.

תשתיות בידוד תרמי – תשתיות לחימום וקירור המקום: תנורים, פטריות חימום, מאווררי מתכת ומזגנים ניידים.

שולחנות וכסאות – שולחנות וכסאות להשכרה ברמות שונות: כתר, עץ, ישיבה נמוכה או ישיבת בארים.

לוגיסטיקה – מפיות, צלחות, כוסות, סכו"ם ומפות שולחן. אפשרות להציב מפות ראנר.

את כל הפריטים הללו ניתן לשכור בחברת השכרת אוהל אבלים בגבעתיים.

אטרקציות בתוך האירוע

למעוניינים להשביח עוד יותר את האירוע, ניתן לשכור שירותים כמו גריל מן להפעלת מנגל, קייטרינג ודי ג'יי. השירותים יינתנו מטעם עובדי החברה ויחסכו לכם הון ניכר על חברת הפקות שהייתה עושה שירותים אלו. חברת השכרת אוהלים בגבעתיים, על אף שעוסקת בציוד בעיקרה, תספק לכם את מיטב כוח האדם להפעלת האירוע באופן מעשי, ותפטור אתכם מהוצאות נוספות על שירותים חיצוניים.

אוהלי נועם – אוהלים ברמה גבוהה לכל אירוע

חברת אוהלי נועם מספקת לכם אוהלים לאבלים איכותיים לשהייה ממושכת או קיום אירוע. לקוחות החברה הם אנשים הנזקקים לקיום מנהגי אבלות, בעלי אירועים ובעלי פסטיבלים קטנים ובינוניים בטבע. לחברה – פתרונות אירוח בטבע בכל הרמות והיא מספקת לכם את כל מה שנדרש על מנת שהיוזמה שלכם תצליח ובגדול. אירוע עם אוהלים של "אוהלים נועם" הוא אירוע ללא תקלות ללא תלות במזג האוויר ובתנאים. אם תזמנתם אירוע חורף, בואו להסדיר אוהלי אבלים להשכרה בגבעתיים ולהבטיח את הצלחתו!

קרא עוד: השכרת אוהלים ברמת גן | השכרת אוהלים בתל אביב | השכרת אוהלים במרכז

דילוג לתוכן