ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בגבעת שמואל

מעתה לא צריך לנסוע לבני ברק בשביל להשכיר אוהלי אבלים, וגם לא למרכז המסחרי האזורי בגבעת שמואל. חברת בוטיק להתקנה ובניית אוהלי אבלים להשכרה בגבעת שמואל תגיע עד למשכנכם או למקום אלטרנטיבי בו תבקשו שהאוהל יוצב, תייעץ לכם לגבי דגם האוהל ותבנה אותו בשבילכם. בנוסף, תספק החברה תשתיות אירוח מהמובילות ביותר בענף האוהלים: ריהוט, תאורה, בידוד תרמי, אמצעי הגשת מזון, אמצעי שימור מזון, ועוד. החברה תבנה את כל התשתית ותכין לכם אוהל שיוכל לשמש אתכם לאירוח אורחים וחברים קרובים למשך שבוע ימים.

בחירת האוהל – מהמשימות החשובות בהכנה לימי האבל

כל משפחה זקוקה לאוהל על פי הצרכים שלה, אך מה שבטוח הוא שכולן חייבות אוהל PVC המבוסס על יריעה חזקה ואטומה להשפעות מזג אוויר. בשונה מאוהל לייקרה פשוט, אוהל PVC יתפקד כמו הבית השני שלכם, בשל איטום מוחלט להשפעות מזג האוויר. ההבדל בין אוהל משפחות אחד למשנהו כרוך בעיקר בגודלו. ישנן משפחות המבקשות לכונן שגרת אבל אינטימית ומעוטת משתתפים, כאשר רוב המבקרים הם אורחים ארעיים, לעומת משפחות המבקשות שבחוג הקבוע של האבלים יהיו גם אנשים מהחוג המורחב כמו דודים, סבים, סבתות אחיינים, אחייניות, וכד'. בהתאם לכך, תקבלו ייעוץ לגבי בחירת אוהלי אבלים להשכרה בגבעת שמואל מטעם מומחי החברה.

בניית האוהל והכנתו כמוצר מוגמר

הבנייה תיעשה על ידי עובדי חברה מיומנים וחרוצים אשר יהפכו את רחבת האבל שלכם בתוך דקות ספורות לרחבה מקורה עם אוהל בוטיק שישמש לכם ממש כמו בית נוסף. האוהל יכיל חלונות שקופים ודלת כניסה מהודרת. כל הרכיבים הללו יהיו עשויים מבד PVC איכותי ולא מהתקנים קשיחים כמו מתכת או עץ. בכך, אתם גם נהנים ממקסימום עמידות וגם נהנים משימוש בטוח במוצרים נטרקים תחת איתני הטבע.

הטמעת תשתיות אוהל איכותיות בתוכו ומחוצה לו

תשתיות האוהל השונות אשר יוטמעו באוהל יכילו את כל מה שאתם צריכים בשביל לארח: שולחנות, כסאות, מפות, מפיות מזון, אמצעי הגשת מזון כולל צלחות, כוסות וסכו"ם, אמצעי שימור מזון כולל מקרר שדה, אמצעי בידוד ממזג האוויר כמו מזגנים ותנורים, ויש אפילו תאורות חוץ ופנים להתמצאות קלה באוהל כאשר מחשיך. כל אלו יותקנו על ידי עובדי חברה מיומנים מטעם חברת השכרת אוהלי אבלים בגבעת שמואל.

אוהל אבלים בגבעת שמואל מחברת אוהלי נועם

חברת אוהלי נועם היא הכתובת שלכם לאוהלי אבלים איכותיים! החברה מספקת אוהלים באיכות חסרת פשרות ודואגת להטמיע אותם בחצרכם או ברחבת הבניין שלכם. החברה עובדת על פי מתווה רצון הלקוח ומספקת לו תשתיות אירוח מדוגמות ממוצרי חשמל ועד ריהוט, מפות ומפחיות בהתאמה לכמות האורחים והאבלים. אוהלי נועם משרתת לקוחות רבים אשר נדרשים להעמדת אוהל אבלים להשכרה בגבעת שמואל, והם מעידים כי הם נהנים מתנאי שהייה טובים שלא היו יכולים להיות להם באוהלים או בהתקני הצללה אחרים.

דילוג לתוכן