ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בגדרה

מתכננים לשבת שבעה בבית בגדרה? שירות השכרת אוהל אבלים בגדרה יגיע עד אליכם הביתה ויחסוך לכם מאמצי התנהלות קשים הכרוכים בהכנת האירוח. השירות כולל אספקת אוהל אבלים להשכרה בגדרה, התקנתו והטמעת תשתיות איכות בתחום הגשה ושימור המזון, הריהוט, הבידוד התרמי והתאורה. בחברה אחת נמצאים כל פתרונות הבוטיק לקיום ימי השבעה שלכם.

בחירת אוהל האבלים המתאים לכם ביותר

הבחירה תתבצע באמצעות ייעוץ מול הנהלת חברת השכרת אוהלי אבלים בגדרה. שם, תוכלו להגיע לאוהלים המתאימים לכם ביותר מבחינת כמות השוהים במתחם דרך קבע ומבחינת כמות האורחים הארעיים המשוערכת. האוהל יכסה את כל השהות בשל מרחביו הנדיבים, אשר יעניקו לכם הרגשה של בית פר אקסלנס. זהו אוהל PVC עבה וכבד אשר יריעתו מרגישה לאנשים רבים כמו הקיר הביתי. תשתיות בסיס האוהל המחזיקות אותה אף הן יציבות מאד ועמידות בכל מזג אוויר כל ימות השנה.

התקנת אוהל האבלים בחצר בית הלקוח

ההתקנה תתבצע על ידי עובדים מנוסים מטעם חברת שירות השכרת אוהלי אבלים בגדרה. בסיומה יועמד לרשותכם אוהל איכותי אשר יספק הרגשה של בית. אתם תוכלו ליהנות מחלונות מעוצבים ואטומים ולצדם דלת כניסה מפוארת. המרחב הפנימי יהיה אטום לחלוטין מהשפעות מזג האוויר.

הטמעת תשתיות איכות בתחומי אירוח שונים

שירות נוסף שאתם צפויים לקבל מהחברה הוא הטמעת תשתיות אוהלים איכותיות. הן יכללו ריהוט בהתאמה לכמות האורחים הצפויה לבקר אתכם באבלכם, תשתיות טיפול במזון, מהגשה ועד שימור, תשתיות תאורה, ואפילו תשתיות בידוד קירור וחימום כמו מזגן, מצנן, מאוורר מתכת, תנורים ופטריות חימום. הטמעת התשתיות הללו היא חלק בלתי נפרד משירות השכרת אוהלים לאבלים בגדרה. היא תיעשה בצורה מקצועית, כך שבסיום אתם תוכלו להתמצא במרחב בקלות, להפעיל ולכבות מכשירים ללא קושי ולמעשה לתפעל את המתחם כרצונכם.

ללא צורך להביא תכולות מהבתים

התשתיות שבתוך האוהלים מאפשרות לכם פשוט להגיע אליהם ולשהות כמה שצריך. התאורה, אמצעי שימור והגשת המזון, הריהוט ואמצעי הבידוד התרמיים מאפשרים לכם לקבל מענה מלא לימי האבל שלכם מבלי להיעזר בשום אלמנט מבחוץ: רק להביא בגדים, מזון להגשה ולהעתיק את מקום מגוריכם לאוהל למשל שבוע ימים. בכך, מובטחת לכם התנהלות קלה במרחב, עם מינימום התערבות לוגיסטית מצדכם. שירות השכרת אוהלי אבלים בגדרה דואג לכל מחסור מבעוד מועד ומנגיש לכם סביבת אירוח מוכנה להפליא.

אוהלי נועם – הבחירה החכמה שלכם לאוהלים איכותיים

בחברת אוהלי נועם מספקים אוהלי אבלים בגדרה להשכרה. השכרת אוהל אבלים בגדרה מטעם אוהלי נועם לא מתבצעת בחנות חיצונית, אלא אצלכם בבית או במתחם. נציגי החברה יגיעו לפגוש אתכם שם, ייעצו, יבנו ויספקו את מה שצריך בשביל שתוכלו לקיים את שגרת האבל שלכם ללא קושי. אם אתם זקוקים לפתרון אמתי לשהייה בתקופת ימי השבעה שלכם, רק אוהל PVC איכותי של אוהלי נועם הוא מ ה שתזדקקו לו לשם כך. החברה מגבה אתכם גם בהתקנה ובתשתיות ובכך יוצרת את התנאים המלאים לאירוח ללא מאמץ עבודה והכנות מצדכם, למעט ביגוד ומזון.

דילוג לתוכן