ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בהרצליה

מעוניינים להבטיח לעצמכם את הטוב ביותר באירוע הטבע שלכם? כשאתם מתכננים אירוע בחוץ, המסלול המומלץ ביותר הוא אוהלים להשכרה בהרצליה. מהם אותם אוהלים וכיצד נדע שהם מיועדים לאירועים? מה מבדיל אותם מאוהלי מחנאות ומדוע רק אוהלי אירועים יכולים, הלכה למעשה, לשמש את היזם לשם ארגון יוזמתו?

על אוהלים להשכרה בהרצליה ובידולם מאוהלים אחרים

אוהל אבלים להשכרה בהרצליה הם אוהלים העשויים משני החומרים הקשיחים והמוגנים ביותר מפני משקעי הטבע ואיתניו: מוטות ברזל ויריעת PVC. על הברזל כחומר גלם קשיח – מיותר לציין כי מדובר במתכת הקשיחה והיציבה ביותר. בד PVC נחשב לאחד הבדים הכבדים בענף האוהלים. כל מטר מרובע שוקל לא פחות מ- 512 גרם. הבד הכבד גם יוצר סביבת פאר כאשר הוא מותקן. לצדיו ישנם חלונות מעוצבים מחומר שקוף הניתנים לפתיחה, ובכניסה אליו ישנה מבואה שניתן לאטום ועל כן להשתמש בה כדלת. התחושה בתוך אותם אוהל אבלים להשכרה בהרצליה, כמו של בית: איטום תרמי מוחלט, כשגם בימי חורף קרים במיוחד הטמפרטורה היא כמו טמפרטורת החדר.

כלי אירוע נלווים לאוהלים

ישנה אסופה של כלים אשר רכל בעל אירוע היה מחפש בעת הסדרתו. בחברת השכרת אוהל אבלים בהרצליה, ניתן לשכור את הכלים הללו במחירים נמוכים ולקבלם באיכות חסרת פשרות: שולחנות אירועים בכל הרמות, מפלסטיק "כתר" ועד עץ מלא, כסאות אירועים מכל הסוגים וערכות ישיבה כמו של בארים הכוללות שולחנות וכיסאות מוגבהים. אוהלים להשכרה בהרצליה, אם כן, אינם רק המעטפת ואינם רק התשתית אלא גם מה שנועד לסייע לכם ליצוק תוכן לאירוע.

השכרת תאורה ותפאורה

אם אתם מעוניינים להפוך את האירוע לאירוע פאר כמו בגן אירועים ניתן לעטר את האוהל שלכם עם עזרי תאורה ותפאורה: שרשרת תאורה להשכרה, לדים צדיים להשכרה בצבעים שונים, ועוד. כשאתם מסדירים השכרה של תאורה ותפאורה אתם למעשה מבטיחים שפנים האוהל לא ייראה סטנדרטי אלא בדרך שלכם. בואו לעיין ברשימת כלי ההשכרה ששירות השכרת אוהלי אבלים בהרצליה מציע, ובחרו את הטובים ביותר לאיוונט שלכם.

אוהלים להשכרה בהרצליה כולל תשתית אירוע מלאה

התשתית כוללת גם עבודה אנושית של עובדי שירות ההשכרה בתחום הקייטרינג, הגריל מן והתקליטנות. עבודות אלה מתומחרות אמנם בנפרד אך בתעריף משתלם, ולרוב זול יותר מזה של חברת הפקות במשרה מלאה. בנוסף, האיכות של השירות תהיה חסרת מעצורים, כזו שלא תמהרו לשכוח כה מהר.

אוהלי נועם – אוהלים להשכרה בהרצליה

בחברת אוהלי נועם תוכלו להבטיח אוהלים להשכרה לכל מטרה בהרצליה בתעריפים נוחים ובאיכות חסרת פשרות. השירות כולל השכרת אוהלים בהרצליה, הרכבתם, ואספקת ציוד נלווה לאירועים. במקרה הצורך, ניתן לגייס את ועבדי החברה לעבודות נלוות כמו קייטרינג, תקליטן וגריל מן. בכך תוכלו לחסוך העסקת חברת הפקות ולהבטיח שירות יוצא מן הכלל בתעריף זול ונוח במיוחד. בואו להבטיח לעצמכם את הטוב ביותר בתחום אוהל אבלים להשכרה בהרצליה, ובחרו באוהל של "אוהלי נועם" על כל היתרונות הצרכניים והאיכותיים של השירות!

דילוג לתוכן