ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בחולון

בואו להשכיר אוהל אבלים בחולון וליהנות מכל היתרונות: אוהלים איכותיים שיגרמו לכם להרגיש כמו בתוך מבנה. תפאורה בתוך האוהל. אפשרות להשכרת ריהוט. אפשרות להשכרת מקרר. אפשרות להשכרת מיחם ואמצעי חימום נוספים. אפשרות להשכרת אמצעי חימום וקירור פנים.

אוהל בד איכותי ועבה המספק הגנה תרמית

בואו ליהנות משירות השכרת אוהל אבלים בחולון אשר יספק לכם אוהלים עם הגנה תרמית. כל אוהל עשוי בד PVC עבה במשקל 512 גרם למטר מרובע. על רחבי הבד ישנם חלונות שקופים ודלת אוהל מאותו אריג הניתנת לסגירה בקלות ממש כמו דלת של בית. האוהל מגיע עם עמודי תמך מתכתיים וחזקים אשר יוטמעו באדמה לצורך בנייתו והרכבתו.

התקני תאורת פנים בתוך האוהל

ניתן להשכיר לדים, שרשראות תאורה, ומנורות בודדות. בואו ליהנות מתאורת פנים מעוצבת בתוך האוהל. שירות אוהלי אבלים להשכרה בחולון גורם לכך שהאירוע שלכם יהיה הכי מוצלח והכי משמעותי, כזה שתוכלו להתגאות בו כאשר אתם חוגגים אותו בטבע.

ריהוט פנים מושכר

ניתן להשכיר ריהוט פנים בכל הרמות, החל מהרמה הבסיסית ביותר הכוללת ריהוט כתר פלסטי ועד ריהוט עץ יוקרתי. ניתן להשכיר גם ערכת שולחנות וכסאות בר מוגבהים. בואו ליהנות משלל התקני ריהוט בוטיק עבור האוהל. חברת השכרת אוהלים לאבלים בחולון תסייע לכם למצוא את נוסחת הריהוט המושלמת עבור האירוע שלכם ולהטמיע אותו באוהלים שלכם.

עיטורי ריהוט מותאמים אישית

בואו לשכור מפות שולחן סטנדרטיות, מפות ראנר מעוצבות ומפיות חד פעמיות. במידה והחלטתם שלא לשכור אוהל אלא לשים את השולחנות תחת כיפת השמים ניתן לשכור גם צליות אשר יגנו עליכם מהשמש ויכללו גג שמשיה מעל ראשיכם.

כלי אוכל וסכו"ם מושכרים

ניתן לשכור גם כלי אוכל וסכו"ם מטעם החברה. לא צריכים לפנות לחברות השכרה למסעדנים. לכן, כשאתם עם שירות השכרת אוהל אבלים בחולון אתם נהנים גם מפרט קטן וחשוב זה, אשר חוסך לכם ביורוקרטיה יקרה וסידורים בחנויות השכרה אחרות.

שירותי אנוש מותאמים אישית

הרכבת האוהל וכל האביזרים שעמו, הרכבתה הציוד והתאורה בתוך האוהל ואספקת שירותים אנושיים לאורך האירוע: קייטרינג, תקליטן, ואיש מנגל. שירות אוהל אבלים להשכרת בחולון כולל את כל הניואנסים הללו על מנת לספק לכם אירוע חסר מעצורים בלי לפנות לחברות הפקות חיצוניות. בכך, אתם מאפשרים לעצמכם ליהנות ממקסימום שירותים במינימום עלות ובמקסימום איכות בחברה שיש בה הכל.

אוהלי נועם – לתכנן אירוע בוטיק בטבע בחולון

בחברת אוהלי נועם מספקים אוהלים לכל מטרה להשכרה בחולון מסוגים שונים לכלל האירועים, אירועי שמחה ואבלות כאחד. בחברה מדגישים את תודעת השירות ואיכות המוצרים. החברה מספקת אוהלים איכותיים ומתקינה אותם עבור לקוחותיה. החברה מאפשרת לכם להרחיב את סל השכירות שלכם ולהסדיר גם כלי אירוע בסיסיים כמו תאורה, מקררים וכלי חלוקה ואכילת מזון. עם שירות השכרת אוהל אבלים בחולון כמו אוהלי נועם אתם יכולים להיות בטוחים שתגיעו לאירוע שלכם בשיאכם כשהוא מצויד בכל הנדרש. בואו לתת לעצמכם את הטוב ביותר בתחום השכרת אוהלים בחולון.

קרא עוד: השכרת אוהלים בראשון לציון | השכרת אוהלים בבת ים | השכרת אוהלים לאירועים

דילוג לתוכן