ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים ביהוד

כשאתם זקוקים לאוהל אבלים בחצר, אין צורך להזמין מחנות בתל אביב. חברת אוהלים מנוסה תגיע אליכם הביתה ותתקין עבורכם אוהל אבלים. מה זה, למעשה, אוהל אבלים, ומה מבדיל אותו מאוהל למטרות אחרות כמו טיולים וקמפינג? התשובה לכך אינה קשורה למנהגי האבלות בהיבט ההלכתי, אלא אך ורק לאיכות המוצר. כשאתם באבל, אתם למעשה מבקשים לשהות מספר ימים בהתקן מחוץ לבית, כדוגמת אוהל אבלים. כשאתם מבססים את שהייתכם על אוהל שאינו משמש אבלים, כמו אוהל לייקרה למטיילים, אתם מסתכנים בקריעת היריעה ובחדירת חום וקור. אוהל אבלים הוא אוהל אשר עשוי מיריעת PVC עבה מאד, כשהאריגים מולחמים ולא תפורים זה לזה. משקלו העצום של האוהל מספק תנאי שהייה כמו של בית, עם בידוד תרמי. כשאתם מבססים בחצר ביתכם אוהל אבלים להשכרה ביהוד מטעם חברת מומחים אתם למעשה לא זוכים רק בו, אלא בכל האופרציה בהקמה.

אפשרויות התנהלות עם אוהלי אבלים

ניתן לרכז את האורחים כולם באוהל בודד המבטא את כמות הנוכחים שצפויה לפקוד אתכם. לחילופין, ניתן להתבסס על כמה אוהלים קטנים יותר שיותקנו אחד מול השני. לכל לקוח הזקוק לשירות השכרת אוהלי אבלים ביהוד יינתן ייעוץ מלא על ידי עובדי החברה בדבר סידור ההתקנה.

בניית האוהל על ידי עובדים מנוסים ומיומנים

שירות השכרת אוהל אבלים ביהוד מתחיל בבחירת האוהל המבוקש עבור כמות האבלים אצלכם בסוכה, ובהתקנתו על ידי עובדי החברה. בניית האוהל נעשית כך שבסופה יעמדו לרשותכם חלונות בוטיק ודלת כניסה שייראו ממש כמו אלו של סגירות חורף באירועים. העיצוב, העוצמה של ההתקן וקלות התפעול שלו פשוט יהפכו את שגרת ימי האבל להכי נגישה שאפשר, כזו שתאפשר לכם לארח אורחים בקלות ולקבלם לחיקכם באווירה נינוחה באופן יחסי.

התקנת ציוד לשהייה ממושכת בתוך האוהל

החברה מבצעת התקנה של פריטי ריהוט כמו כסאות ושולחנות ומספקת את כל התשתיות עבורם: מפות מהודרות PER שולחן או מפת ראנר מרוכזת, כלי אוכל, סכו"ם, וניתן לספק אף התקני שימור מזון כמו מקרר שדה וקונטיינרים לשמירת מזון.

התקנת אמצעים תרמיים ואמצעי תאורה

החברה מבצעת התקנה של אמצעי תאורה מתקדמים המבוססים על טכנולוגיית LED. הם יכללו מנורות ופנסי חוץ והתקני תאורה פנימיים בתוך האוהל שיגרמו לכם להרגיש ממש כמו בחדרי הבית שלכם. בנוסף, החברה מספקת מאווררי מתכת, מזגנים ניידים, מצננים, פטריות חימום, תנורי שטח, ועוד.

אוהלי נועם – הכתובת שלכם לאוהלי אבלים ביהוד

אוהלי נועם הנה חברת בוטיק המתמחה בבנייה והכנה של אוהלי אבלים ביהוד. החברה מספקת ללקוחותיה שירות השכרת אוהלי אבלים ביהוד ברמה מקצועית שנדיר למצוא כמוה בארץ: בנייה יסודית, הכנת התשתיות לקראת שגרת ימי האבל והדרכה בסיום העבודה. החברה הנה בעלת ניסיון רב עם כל סוגי הלקוחות ומחויבת ל- 100% שירות, אמינות ומקצועיות!

דילוג לתוכן