ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בירושלים

כיצד מומלץ לבחור אוהלים עבור חגיגה בפארקים של ירושלים? אם אתם מתאבלים או מסייעים בתשתיות לאדם שמתאבל – איזה אוהל מומלץ לכם להסדיר במקום בו מתקיים האבל? כל מה שרציתם לדעת על בחירת אוהלים לאירועים מכל הסוגים ולא העזתם לשאול.

מה מבדיל אוהל איכותי מאוהל איכותי פחות עבור אירועים?

אוהל איכותי לאירועים צריך לענות על כל כשלי האקלים, גם אם מדובר בחורף סגרירי במיוחד. אוהל צריך לתת לכם הרגשה של בית לכל דבר ועניין, ממש כמו היו הקירות קשיחים מחומרי בנייה רשמיים. לתוצאה הזו אפשר להגיע רק כאשר הבד מאד עבה. אוהלי פלריג או לייקרה לא יתאימו למשימה זו, בוודאי לא בחורף. לעומתם, אוהלי PVC בהם כל מטר רבוע שוקל 512 גרם הם האוהלים שהייתם רוצים שיהיו באירוע שאתם יוזמים. בנוסף, רצוי שיהיה זה אוהל מעוצב, עם חלונות לפתיחה וסגירה ורשת להגנה מפני מזיקים על כל חלון.

כיצד בוחרים גודל של אוהל לאירוע?

אם מדובר על מנהגי אבלות – חברת השכרת ציוד נוהגות לפרסם טבלת ממדים המכילה אורך ורוחב, ומידע על היקף הקהל המקסימלי. למשל, אוהל של 6X3 מ' הוא אוהל ל- 30 איש, בעוד אוהל 6×4 מ' מספק מקום ל- 50 מהם. כאשר מדובר על אירוע שאמור לדמות אולם שמחות ניתן לבחור אוהלים רק של 50 איש ומעלה: או שהאוהל מכיל 50 איש או שהוא מכיל 100 מהם. לכל אחד מהם יסופק גודל יריעה שונה עבור מיזם השכרת אוהל אבלים בירושלים שאתם מתכננים.

מה יש לבחון בתשתיות האוהל?

מקום לחיבור שרשרת תאורה עליונה, מקום לחיבור לדים על החלונות, רשת הגנה מפני יתושים, רצוי לבחון את הפעלת האוהל על ידכם ולוודא שהחלונות ושאר כלי האוהל מתופעלים על ידיכם בקלות.

אוהלי נועם – השכרת אוהלים בירושלים

חברת אוהלי נועם משווקת ללקוחותיה אוהל אבלים להשכרה בירושלים. החברה מספקת אוהלי אבלים ואוהלי אירועים משמחים. לחברה מבחר גדול של אוהלים בגדלים שונים, כולם עשויים PVC עבה המספק ללקוח ולאורחיו תחושה של בית לכל דבר ועניין. הוסיפו לאוהל ריהוט מעוצב ואמצעי חימום וקירור אידיאליים ובואו להוציא לדרך אירוע בוטיק רב עוצמה עם כל מה שאתם צריכים בשביל לחוש בטבע כמו בבית.

דילוג לתוכן