ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בכפר סבא

כשאתם זקוקים למקום לשהות בו בעת האבל שלכם, הפתרון הטוב ביותר הוא השכרת אוהל אבלים בכפר סבא. אוהל זה, שלא כמו אוהלי מטיילים, אינו עשוי לייקרה אלא בד PVC איכותי. אוהל זה מספק ליושביו את כל התנאים לשהות ממושכת, ממש כמו בבית בטון או גבס. שירות השכרת אוהלי אבלים בכפר סבא כולל פריטי השכרה נוספים כגון שולחנות, כסאות, פטריות חימום, תנורים, מאווררי פלטינה, מזגנים ניידים, מצננים, מקררים ניידים ופתרונות שימור מזון בטמפרטורת החדר.

הרכבת האוהל בשטח כינון מנהג האבלות

הרכבת האוהל נעשית על ידי חברת אוהלי PVC מקצועית אשר תהיה גם חברת ההשכרה שלכם. עובדי ההחברה מנוסים מאד בהתקנת אוהלים והם יעשו זאת בשבילכם העם כל הציוד שהוזמן עבורם, לרבות הרהיטים ופתרונות התאורה. האוהל יסופק לכם כשהוא 100% מוכן לשימוש. ההרגשה, כמובטח, תהיה ממש כמו של בית.

מבנהו הסופי של האוהל לאחר ההרכבה

האוהל ייראה ממש כמו בית בוטיק, עם יריעת PVC קשיחה שנראית כמו קיר ועליה חלונות שקופים אטומים. יש דלת כניסה לכל אוהל. ניתן להוסיף לאוהל יריעה נמתחת אשר תרחיב את השטח הפנימי מהכניסה שלו כלפי חוץ. חברת השכרת אוהלי אבלים בכפר סבא תספק לכם כמה אפשרויות לבחירת אוהלים ויריעות נלוות ותספק את חבילת המוצרים המדויקת אותה בחרתם.

אפשרויות למיקום האוהל

ניתן למקם אוהלים לאבלים להשכרה בכפר סבא במתחם אוהלים סדור או בחצר הבית. חשוב להעמיד את האוהל במתחם המורשה להצבת אוהלים, ואם אינכם בטוחים, הצבתם בחצר ביתכם היא המהלך הכי ודאי מבחינה חוקית. מומלץ לבחור במקום שאתם אוהבים, כמובן.

השכרת אוהלי אבלים בכפר סבא מבית אוהלי נועם

בואו להסדיר השכרת אוהל אבלים בכפר סבא מחברת אוהלי נועם. חברה זו הנה חברת אוהלים מנוסה אשר תספק את האוהלים המבוקשים לכם כלקוחות. השירות כולל התקנה ואספקת מוצרים הלווים – מריהוט ועד מוצרי בקרת אקלים וקירור מזון. השירות כולל גם אספקת תאורה והתקנתה. בואו להבטיח לעצמכם כינון מנהגי אבלות ללא מכשולים. שבוע באוהל אבלים בטבע או בחצר יהיה ממש כמו שבוע בתוך הבית בשל איכותו ועוצמתו של האוהל ובשל רמת אטימותה של היריעה. בואו להבטיח שהאוהל שלכם יהיה הטוב ביותר האפשרי!

קרא עוד: השכרת אוהלים רעננה | השכרת אוהלים בהוד שרון | השכרת סוכות אבלים

דילוג לתוכן