ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים במודיעין

זקוקים לפתרון אירוח בשעות האבל ובימי השבעה? אם החלטתם לכונן את מנהגי האבלות מחוץ לבית, בתנאי טבע, השכרת אוהלי אבלים במודיעין יהיה צעד פרקטי. שלא תטעו, אלו לא אוהלי מטיילים העשויים לייקרה, אלא אוהלי PVC איכותיים עם יריעות כבדות מאד המעניקות תחושה של קירות ביתיים אמתיים. בחברה בה מסדירים אוהלים לאבלים להשכרה במודיעין ניתן לקבל גם ציוד נלווה לשהייה ממושכת בשטח.

ריהוט לכינון מנהגי אבלות

החברה מספקת שולחנות, כסאות, ופתרונות ריהוט מיוחדים לבקשת האבלים. אוהל אבלים להשכרה במודיעין צריך להכיל מספר פרטי ריהוט כדי שניתן יהיה לא רק לבקר במתחם אלא ממש לשהות בו ימים מרובים, ואת זה עושים רק עם רהיטים איכותיים ועמידים המשמשים גם באירועי שמחות.

פתרונות קירור וחימום

החברה מציעה השכרה של פטריות חימום ותנורים בחורף, ומצנמים ומזגנים ניידים בקיץ. ניתן גם להשכיר מאווררים עם כנפי מתכת. פתרונות הקירור והחימום נדרשים משום שעל אף כי מדובר באוהל PVC חזק ואיכותי, הוא עדיין חשוף לחדירה קלה של קור או חום ממש כמו הרצפה בבית הפרטי. כפי שבבית לא תוותרו על המזגן והתנור, כך גם בעת מנהגי אבלות. החברה מציעה, במסגרת השכרת אוהלי אבלים במודיעין, את מיטב פתרונות בקרת האקלים.

פתרונות שימור מזון

חברת השכרת אוהלי אבלים במודיעין מספקת גם מקררי שדה והתקני אחסון למזון. מדובר בהתקנים המיועדים לשהייה בשטח, והם נבחרו בקפידה על ידי צוות החברה. השכרה במחירים נוחים ביותר של פרטי ציוד אלה. מומלץ לבחור על פי היקף המזון הצפוי בעת השבעה.

אוהלי נועם – השכרת אוהל אבלים במודיעין בהתאמה אישית

חברת אוהלי נועם מספקת אוהלים לאבלים להשכרה במודיעין. החברה מספקת גם צויד נלווה, מריהוט ועד פרטי שימור מזון, ומעטרת את האירוע גם באביזרים דקורטיביים כמו מפת ראנר שולחנית. החברה תדאג לכל מה שאתם צריכים בעת מנהגי האבלות שלכם, מגוף האוהל ועד אחרון הכלים הלוגיסטיים בשעת הארוחה, לרבות סכו"ם. החברה תבצע התקנה מלאה של הציוד כולו, כולל האוהל, ותגיש לכם אותו כשהוא מוכן למנהג האבלות. לכן, אם אתם זקוקים לפתרון אמתי וחכם לכינון מנהגי אבלות, פנו רק לחברת אוהלי נועם!

דילוג לתוכן