ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים במזכרת בתיה

בעת ההכנות לישיבת שבעה, קביעת מיקום ההתכנסות חשובה, אך לא פחות מכך – יש להתייחס לדרך בה היא תתבצע. פעמים רבות אנו עדים למשפחות שבוחרות לא לכסות בכלל את חצר הבית, או להתבסס על אוהלי לייקרה למטיילים ברמה לא הכי גבוהה. הפתרונות הללו אמנם קלים ליישום אך מקשים מאד את ההתנהלות בפועל: אין בהם הגנה מגשם, וגם עומס חום כבד עלול לא לבשר טובות. בחצר הבית יש רק פתרון אחד שעובד: אוהל PVC. אוהל זה הוא אוהל עמיד בשל כך שהיריעה שלו עבה מאד ובעיקר כבדה מאד, מה שמאפשר לה יציבות מקסימלית על הקרקע. השכרת אוהלי אבלים במזכרת בתיה הנה סט שירותים מלא עבורכם: סיוע בבחירת האוהל המתאים לכמות הקהל, התקנת האוהל והסדרת תשתיות ריהוט, מזון, תאורה ובידוד תרמי.

השכרת אוהל אבלים משפרת את השהות שלכם בשבעה ביחס לרכישה

בחנות המשווקת אוהלים לקנייה, אתם צפויים לקבל שירות אחד ויחיד: מכירת חלקים להרכבת האוהל. מעבר לעובדה שזו הרכבה קשה ביותר, המצריכה הטמעה של מוטות ברזל באדמה והתמודדות עם יריעת בד כבדה של עשרות ק"ג, יש להיערך עם תשתיות מתאימות כמו סידורי ישיבה, מזון, תאורה ללילה בתוך ומחוץ לאוהל, ועוד. בשירות השכרת אוהל אבלים במזכרת בתיה אתם מקבלים את כל השירות לאוהל בכפיפה אחת: גם בחירה ראויה שלו, גם התקנה מדוקדקת ויסודית על ידי עובדים מיומנים, גם הכנסת תשתית ריהוט מתאימה, גם השכרת כלים לטיפול במזון, מכלי אוכל וסכו"ם ועד מקרר שדה, ויש אפילו אמצעי הגנה מחום וקור כמו מזגנים ניידים, מצננים, מאווררי מתכת, תנורים ופטריות חימום. הכל מתבצע בהתקנה מלאה על ידי צוות עובדי החברה.

העמדת האוהל ותכולתו נעשית בסטנדרטים גבוהים במיוחד

כשאתם מעמידים תשתית לישיבת שבעה, אתם למעשה מבקשים להעמיד אירוע לכל דבר ועניין, ועוד כזה שנמשך שבוע ימים. לכן, פנייה לחברת השכרת אוהלים לאבלים במזכרת בתיה היא האסטרטגיה הטובה ביותר והנכונה ביותר מבחינתכם. היא תארגן עבורכם הכנות מלאות לאירוע הגדול והחשוב, כאלה שיכסו כל מחסור או מכשול, ויביאו את האוהל שלכם לרמה של אספקת מענה מלא עבורכם ועבור מי שאתם מארחים.

אוהלי נועם – השכרת אוהל PVC לאבלים במזכרת בתיה

בחברת אוהלי נועם משכירים אוהלי אבלים איכותיים אשר משמשים משפחות רבות ברחבי האזור. אוהלי אבלים להשכרה במזכרת בתיה מספקים למשתמש את החוויה הייחודית של בית חם המבודד באופן מלא מבחינה תרמית. בעת ההכנות לישיבת שבעה אתם לא יכולים לדעת א ירד גשם, ישרור חמסין או תהיינה תהפוכות אחרות במזג האוויר. לכן, פתרון כמו השכרת אוהל אבלים ממזכרת בתיה, כזה שעשוי מ- PVC חזק ועמיד, תמיד מהווה את המהלך הבטוח ביותר. בחברת אוהלי נועם אתם מקבלים גם את השירות המקצועי ביותר, זה אשר יספק לכם מענה מלא לכל מה שתצטרכו בעת האבל.

דילוג לתוכן