ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים במעלה אדומים

כששבוע ישיבת השבעה בפתח, דווקא כאשר אתם צריכים להחליט מהר כיצד ואיפה לקיים אותה, זה קריטי לעשות זאת נכון. לצערנו, נתקלנו במשפחות ובקבוצות חברים רבות שהשתמשו בפתרונות מאולתרים כמו אוהלי לייקרה משומשים או יריעת בד באיכות ירודה. על אף כי זה עתיד שבוע קשה עבורכם, את הטעות שבקבלת החלטה מסוג כזה אתם תרגישו היטב, ולכן טוב תעשו אם תשכירו אוהלי אבלים עמידים שמעניקים לשוהים בהם תחושה של בית. המדובר באוהלי PVC קשיחים אשר מתבססים גם על מוטות ברזל אלחלד קשיחים. באוהל תוכלו למצוא דלת כניסה, חלונות שקופים אטומים, הכנה לתאורה, ומקום נרחב להטמעת ריהוט ותשתיות. כשאתם זקוקים לפתרון שהייה בעת כינון מנהגי אבלות, פנו רק לשירות השכרת אוהלים לאבלים במעלה אדומים.

מבנה אוהל האבלים במעלה אדומים

האוהל עשוי מבד PVC ועליו חלונות. הוא פרוס על מוטות ברזל קשיחים, מה שיוצר תחושה של קיר בית אמתי. בתוך האוהל תוכלו למצוא מקום לכמות האנשים שצפויים לנחם אתכם, ובמידה ואינכם בטוחים בקביעתכם, ניתן להזמין גם יריעה שתיפרס בשטח החיצוני מהכניסה לאוהל – לכיוון המרחב הפתוח.

אייטמים להזמנה בנוסף להשכרת האוהל

תנור או פטריות חימום בחורף, ומזגן, מצנן ומאוורר שטח מתכתי בקיץ. ניתן להזמין שולחנות וכסאות, פתרונות תאורה חיצוניים ופנימיים ואף להוסיף מקרר שדה לצד התקנים לשימור מזון בטמפרטורת החדר.

היתרון בשירות השכרת אוהל אבלים במעלה אדומים הוא שאתם לא מקבלים רק אוהל ורק מוצרים נלווים, אלא זוכים גם לשירות התקנה שיעמיד לרשותכם את האוהל המלא כשהוא מאובזר ומוכן לכינון האבל.

אוהלי נועם – הזמנת אוהלי אבלות מותאמים אישית

בואו להזמין אוהלים לאבלים להשכרה במעלה אדומים וליהנות מהתקן שהייה איכותי להצבה בשטח. ההתקן כולל את כל מה שאתם צריכים בשביל שהייה ממושכת באותו מקום, החל מריהוט ועד תשתית שימור וקירור מזון. בנוסף, מספקת חברת אוהלי נועם פתרונות חימום וקירור למזג אוויר משתנה, כמו מזגן, מצנן, תנור, פטריות חימום, ועוד. פנו לשירות של אוהלי נועם על מנת להסדיר אוהל אבלים מותאם אישית אשר יספק את כלח מנה שאתם צריכים בימי האבל. השכרת אוהלי אבלים במעלה אדומים עושים רק באוהלי נועם!

דילוג לתוכן