ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים במשמר השבעה

אם אתם עומדים לקיים את מנהגי האבלות שלכם בחצר הבית, מומלץ מאד להשקיע בהכנתה לקראת הימים העצובים. מזג האוויר במחוזותינו הפכפך, ומיום שמשי חם המצב בהחלט יכול להידרדר לגשם זלעפות בתוך ימים ולעתים כבר לאחר כמה שעות. כשזהו המצב, אתם חייבים להיות ערוכים עם גג מעל לראשיכם, והגג האיכותי ביותר הוא אוהל אבלים. השכרת אוהל אבלים במשמר השבעה אינו רק שירות של אספקת חבילת ההרכבה: עובדים מקצועיים ירכיבו לכם אוהל על פי דרישה, בהתאם לכמות האבלים שיבואו להתארח אצלכם, ועל בסיס תשתיות להן תזדקקו במהלך התקופה הקרובה.

הרכבת האוהל

חברת בוטיק המתמחה באוהלי אירועים תספק לכם התקן PVC איכותי אשר יגרום לכם להרגיש בדיוק כמו בבית. היריעה העבה חסינה מפני כל השפענה של מזג אוויר, ובנוסף – אתם יכולים לשכור תשתיות חימום או קירור בהתאם לעונה: מצנן, מזגן נייד, מאוורר, תנור, פטריות חימום שולחניות, ועוד. הרכבת האוהל תיעשה על ידי עובדים מיומנים שידאגו להעמיד לכם התקן מוכן עם דלת כניסה וחלונות בעיצוב מרהיב.

הכנת תשתיות האוהל

החברה תספק שולחנות, כסאות, תשתיות מזון הכוללים מקרר שדה, כלי אוכל וסכו"ם, התקנים לאחסון מזון, ועוד. כל שולחן יעובה במפת פאר. ניתן גם לחבר את כל השולחנות לאורך ולהריץ מפת ראנר טורית. כשאתם מסדירים אוהל אבלים להשכרה במשמר השבעה אתם למעשה כגבר מארגנים לעצמכם את שגרת האבל כולה, ובכך אתם ערוכים לקלוט אורחים למחיצתכם.

הכנת האוהל לשהייה בחורפים ובלילות

כשרמת התאורה יורדת, האוהל בו תשהו יצטרך לספק לכם ולאורחים מענה ראוי. על כן תתבצע גם התקנה של לדים מחוצה לו ושל רכיבי תאורה פנימיים בתוך האוהל. הוא יהיה מואר ממש כמו הבית שלכם, וניתן יהיה למצוא אותו בקלות גם כשהרחובות חשוכים במלואם.

אנשים שהתעניינו באוהלי אבלים התעניינו גם במוצרים הבאים

  • פריסה של יותר מאוהל אחד – כאשר אתם מעוניינים להתחלק לקבוצות בעת השימוש באוהלים, ניתן להתפצל לכמה מהם. התמחור יהיה אחיד לכל אוהל, למעט מקרים חריגים בהחלט.
  • פריסת יריעה על עמודי הבניין – במידה ושבוע האבל שלכם חל בבניין על עמודים, ניתן לשכור במקום אוהל יריעת PVC ענקית שתיפרס על גובה העמודים.

אוהלי נועם – האוהלים הטובים ביותר לימי אבל

בחברת אוהלי נועם אתם יכולים ליהנות מאוהלי PVC (שמשונית) איכותיים. שלא כמו אוהלי לייקרה למטיילים, אלו אוהלים אשר אין כל הבדל בין שהייה בהם לשהייה במבנה קבוע. צפיפות החומר, כובד היריעה ושכלול התקני הכניסה והחלונות עושים את שלהם וגורמים לתחושה אמתית של בית חם. אוהלי אבלים להשכרה במשמר השבעה מסופקים על ידי עובדי "אוהלי נועם" ומותקנים על ידי במקום הנבחר. בואו להבטיח את האוהלים הטובים ביותר אשר יחממו את לבכם ויספקו מענה הולם לשגרת האבל הכואבת.

דילוג לתוכן