ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בנתניה

אוהל למנהגי אבלות הנו התקן לוגיסטי איכותי אשר מעפיל על כל אוהל אחר בטיב הבידוד התרמי של היריעה, בחוזק המוצר ובעמידותו. הדבר מתאפשר בזכות 2 אלמנטים עיקריים: יריעת PVC איכותית, ומוטות מתכת עמידים וחזקים עם תשתית מכובדת להטמעה באדמה. כל אלו נבנים על ידי חברת בוטיק המתמחה בשירות השכרת אוהלי אבלים בנתניה. החברה, אשר תשקוד על בניית האוהל על פי הנדרש עבורכם, לא תסתפק רק בו, אלא גם בהנגשת כל התשתיות לשהייה בת שבוע ימים: ריהוט, תאורה, אמצעי חימום וקירור כמו מזגנים ותנורים, ואפילו תשתיות לטיפול במזון כמו מפות שולחן, כלי אוכל ומקרר שדה איכותי.

בניית האוהל תתבצע היכן שתבקשו לכונן את מנהג האבלות

בדרך כלל, כאשר המשפחה מתכנסת לשם מנהגי אבלות, היא תבחר לעשות זאת בחצר ביתה, ואם זה לא בית פרטי, אז ברחבת העמודים של הבניין בתיאום עם השכנים. שם, חברת בוטיק לשירות השכרת אוהלים לאבלים בנתניה, תבנה לכם את ההתקן המתאים לאירוח בכמות המבוקשת לכם, ותעבה אותו בכל התשתיות הנדרשות לכם לאירוח: הגנה מחום וקור, הגשת מזון, שימור מזון, תאורה וריהוט נגיש. החברה תגיש לכם, בסופו של דבר, אוהל שהוא בדיוק כמו בית, המספק מענה מגורים מלא למשך שבוע ימים.

מבנה האוהל מבחוץ ומבפנים

זהו אוהל המציג מראה של בית מודרני. על יריעתו תוכלו למצוא 2-4 חלונות עם פלטה שקופה גמישה. הם נראים בדיוק כמו חלונות פרופיל בלגיים קבועים בבית. לצדם, התקן כניסה מפואר המשמש כדלת כניסה. כל אלו עשויים מבד שמשונית PVC מעוצב ועמיד המאפשר לכם תנאי שהייה של בית לכל דבר ועניין הן בשל יציבותו הרבה והן בשל יכולתו לבודד פגעי מזג אוויר מכל סוג. בתוך האוהל, ההרגשה תהיה לחלוטין כמו בבית, גם בשל מרחביו הגדולים וגם בשל מראה התקני הכניסה והחלונות השונים.

התאמת האוהל מתבצעת בסיוע עובדים מיומנים המתמחים באוהלי אבלים

בתחום אוהלי האבלים יש לכם המון בחירות לעשות: קביעת גודל האוהל, עיצובו של האוהל, ופרצלציה. ייתכן כי תבקשו לחלק את רחבת האבל למספק אוהלים קטנים, ולא להקדיש אוהל אחד לכל האבלים (למשל, נהוג להתקין אוהל שמשמש רק את המשפחה ולצדו אוהל גדול יותר לקבלת אורחים). במסגרת שירות השכרת אוהל אבלים בנתניה יסייעו עובדי החברה לבחור את סידור האוהל המתאים לכם ביותר.

אוהלי נועם – אוהלי אבלים בהתאמה אישית למשפחות

אוהלי נועם הנה חברת בוטיק המתמחה בבניית אוהלי אבלים. החברה עובדת על פי מתווה רצון הלקוח, ומספקת לו אוהלי אבלים להשכרת בנתניה בהתאם לגודל המשפחה וכמות האורחים המנחמים הצפויה להגיע לרחבה. לחברה ניסיון עצום עם התנהלות בימי אבל, והיא תספק לכם יעוץ איכותי בנושא בחירת האוהל ובחירת התשתיות הנאותות להגשמת האירוח. בכך, אתם יכולים להיות בטוחים כי המענה שתקבלו יהיה הטוב ביותר האפשרי.

קרא עוד: השכרת אוהלים בכפר סבא | השכרת אוהלים בהוד השרון | השכרת אוהלים לאבלים

דילוג לתוכן