ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בצפון

כשמגיע החורף ומתחשק לכם ליזום אירוע דווקא במוקד הקור – בחיק הטבע, עם אוהלים לאבלים להשכרה בצפון אתם יכולים להגשים את הייעוד. האוהלים מיועדים להצבה גם בקיץ וגם בחורף והם מספקים חימום טרמי ואלקטרוני כאחד לשוהים בתוכם. בכך, הם זוכים להרגשה של בית לכל דבר ועניין. ארכיטקטורת האוהלים נראית כמו של בית בדיוק, כולל דלת וחלונות שקופים שניתן לפתוח ולסגור. בפרק הראשון של מאמר זה נספק מידע טכני על האוהל ומשם ניגש לסוגי אירועים שניתן לחגוג באמצעותו.

נתונים טכניים של אוהל להשכרה

סוג בד: PVC (שמשונית), צבע: לבן. משקל למטר מרובע: 512 גרם. מידת כובד הבד: כבד. ייעוד: הצבה בחורף באירועים. ציוד נלווה: עמודי תמך מתכתיים וזיזי חיבור. אוהל זה יכול לשרת 50 חוגגים או 100 מהם, תלוי בגודלו. האוהל מכיל 7-12 שולחנות ומספק מקום גם לתשתית תאורה, קירור מזון, חימום וקירור טמפרטורת הפנים, ועוד. על חלונות האוהל בלילה ניתן להטמיע תאורת LED מעוצבת.

אוהל לאירועים משמחים

אוהל זה הוא המורכב ביותר לארגון בשל כך שהוא צריך להיראות ברחבתו הפנימית כמו גן אירועים של ממש. בשל כך, מציידים כל שולחן במפת ראנר שטוחה ומעוצבת, וכסאות מעוצבים למשעי. מציבים תשתית תליית מנורות ומעטרים את החלק העליון של האוהל במיטב התפאורה. מאד חשוב לבחורו היטב את סט העיצוב לאירוע שלכם בהתאם לאופיו על מנת שמה שרואים באוהל יתאים ליוזמה שאתם עומדים לבנות.

אוהל לאירועי אבלות

אוהל זה משמש כסוכת אבלים ועל כן אבזורו הפנימי מכיל חלקים חיוניים בלבד: ריהוט פלסטיק או עץ לבחירתכם, מקרר ואמצעי אוורור או חימום (תלוי בעונה). אוהל זה רחב יריעה פי כמה מאוהל אירועים ומאפשר הכנסת עשרות שולחנות עם עד 100 אורחים. זהו אוהל שמוקם בבתים בהם יושבים שבעה ובמרכזים שונים בהם האבל מתבצע.

אוהלי נועם – השכרת אוהל אבלים בצפון

שירות השכרת אוהל אבלים בצפון מטעם חברת אוהלי נועם הנו שירות אשר מותאם אישית עבורכם. במסגרתו תוכלו לבחור אוהלים לאבלים להשכרה בצפון וליהנות מאירוע מותאם אישית עבורכם. האוהלים מכילים את כל מה שצריך בשביל האירוע: תשתית הטמעת שרשרת תאורה, תשתית הטמעת לדים, מקום הצבת ריהוט, ועוד. מאד חשוב לבחור אוהל אשר מתאים לאכלוס כמות הקהל שלכם. יש לוודא זאת מול נציגי אוהלי נועם בטרם תשכרו.

דילוג לתוכן