ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בראשון לציון

כשאתם מתעתדים לחפש שירות השכרת אוהל אבלים בראשון לציון – בכל חברה יהיו לכם רמות אחרות של התקנים שתוכלו לבחור. כך, למשל, אוהל הקמפינג אשר רובן יציעו לכם צפוי להיות עשוי לייקרה או ברזנט. האם זה האוהל שיתאים לאירוע הטבע הממושך או כמחסה לקיום מנהגי אבלות? התשובה היא לא. אלה בדים לא עמידים בחורף וחודרניים מאד לקרינת שמש. כשאתם חוגגים אירועים בעזרת אוהלים, אלו חייבים להיות אוהלים עמידים ואיכותיים ביותר, עם בד PVC כבד וחסון שבתוכו תרגישו כמו בית. בנוסף, רצוי שהבד שלכם גם יעוטר בחלונות מעוצבים והתקני כניסה הנראים כמו דלתות. כך תוכלו גם לקדם את פהי האורחים שלכם בכבוד וגם להיות בטוחים שיש לכם איך לאטום את האוהל כשכל האורחים בפנים מפני עומסי חום או קור.

סוגים שונים של אוהלים

האוהלים שלכם צריכים להיבחר בהתאם לכמות האורחים שאתם מבקשים להכניס לתוכם. ישנם אוהלים של 50 אנשים וישנם אוהלים של 100 אנשים. ישנם אוהלי אבלים קטנים של 30 איש וישנן סוכות אבלים ענקיות של 100 מתוכם. כמובן שהאוהלים משתנים זה מזה בהתאם לכמות החלונות שיש בהם ולפריסה שלהם: בשורה או בבודדים בכל דופן. מאד חשוב לבחור באוהל שתהיו שלמים לעבוד עמו גם מבחינת מראה וכמובן על פי כמות האכלוס המאופשרת בתוכו.

השכרת אייטמים נלווים לאוהלים

בואו לשכור שולחנות, כסאות, אמצעי חימום ושימור מזון, כולל מקררים, אמצעי חימום וקירור פנים כמו מזגנים, מאווררים, תנורים ופטריות חימום, ועוד. השכרת האייטמים הללו היא בנוסף אל השכרת אוהל אבלים בראשון לציון. היא מבטיחה שהאירוע שלכם יחוש לאורחים שלכם כמו גן אירועים בנוי עם כל האמצעים

השכרת תאורה

כמובן שתשתית המזון לבדה לא עושה את האוהל שלכם לבית בנוי בלי תאורה מושכרת. בואו לשכור שרשראות תאורה לתלייה בחלק העליון של האוהל וצד מנורות לדים לתלייה בצדי החלונות. אלו יבטיחו שתוכלו לקיים את האירוע גם בחורפים ובלילות עם מקסימום תאורה שתתגבר על כשלי הראות שיהיו בחוץ. כמובן שהצבעים של הלדים גם יתרמו רבות לחידוד רמתה של תפאורת האירוע.

השכרת פריטי אירוח בחוץ

אם האירוע הוא אירוע אביב או קיץ – יש באפשרותכם לארח גם מחוץ לאוהל, אלא שאז תהיה בעיה של שמש קופחת. או אז, כדאי לשכור גם צליות מעל לראשי השולחנות, ובנוסף מומלץ לעטר כל שולחן ושולחן במפת ראנר איכותית. כך תוכלו להבטיח כי גם הסביבה החיצונית לאוהל תשדר תחושה של בית לכל אורח.

אוהלי נועם – השכרת אוהלים, ציוד נלווה ושירותים לכל אירוע

חברת אוהלי נועם משכירה 3 סוגים של פריטים מובחרים לאירועים: אוהלים, ציוד הקפי ונלווה ושירותים אנושיים כמו תקליטנות, קייטרינג וגריל מן. נציגי חברת אוהלי נועם השכרת אוהלי אבלים בראשון לציון מבטיחים אירוע בוטיק של ממש עם הציוד המושכר, החל מאוהלים ברמה גבוהה ביותר ועד ציוד נלווה ברמה מתקדמת. כל הפריטים יותקנו על ידי עובדי החברה. ניתן לגייסם גם למתן שירותי תקליטנות וקייטרינג באירועים גדולים ורבי משתתפים.

דילוג לתוכן