ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים בראש העין

תקופת האבל אינה קלה, ויוצרת עבור משתתפיה תחושות לא פשוטות. בימים הראשונים שלה, כשאתם מתכוננים לישיבת השבעה, מאד חשוב לבסס אותה על מתקן שהייה מתאים. הצבת אוהלי לייקרה, למשל, מהווה החלטה לא טובה ולא ראלית. דקותה של יריעת האוהל, גודלה הקטן ואי יכולתו של האוהל להגן עליכם ממזג אוויר קיצוני מצביעים כי זהו אוהל מטיילים לטווח קצר ולא אוהל אבלים לשהייה למשך ימים רבים. לעומתו, אוהל גדול עם חלונות העשוי מ- PVC ומוטות מתכת הוא בדיוק מה שאתם צריכים בשביל לקיים מנהגי אבלות.

ממי משכירים אוהל אבלים PVC בראש העין?

ההשכרה מתבצעת אצל חברת בוטיק מקצועית לאוהלים. החברה עובדת רק עם אוהלי PVC מקצועיים ובונה אותם כך שההרגשה שלכם כמתאבלים תהיה ממש הרגשה של בית. יהיו חלונות באוהל, ותהיה אפילו פלטת כניסה שתיראה כמו דלת. תפעול האוהל יהיה נוח ביותר, והכי חשוב; השהייה בפנים תבוסס על בידוד מלא ממזג האוויר. בחורף האוהל יהיה תרמי ובקיץ האוורור או הקירור שלו יהוו משימות קלות מאד בשל עובי היריעה והחוזק שלה לא להתבדר ברוח.

מה שירות ההשכרה כולל?

שירות ההשכרה כולל ייעוץ לגבי בחירת האוהל, התקנתו בשטח המיועד על ידי עובדים מומחים, ואספקת תשתיות. האחרונות מתחלקות למספר סוגים רלוונטיים. החשובה והנפוצה שבהן היא תשתית הריהוט, קרי השולחנות והכיסאות שילוו אתכם ואת האורחים. הם יותקנו בתוך האוהל וישמשו אתכם ואותם לשהייה ממושכת. בנוסף לתשתית הריהוט תהיה גם תשתית תאורה, הכוללת עמוד תאורה חיצוני, ומנורות פנים לשהייה בתוך האוהל. תשתיות בתחום המזון יכללו קונטיינרים לשימור, מקרר שדה, צלחות, כוסות, סכו"ם ואפילו מפות פאר לשולחנות. ניתן להשכיר מפה לכל שולחן בנפרד או לגייס מפת ראנר אחת שתיפרס על כולם בקו ישר. יסופקו גם תשתיות אוורור, קירור וחימום בהתאם לעונה: מזגנים ניידים, מצננים, מאווררי מתכת, פטריות חימום ותנורים.

מדוע להשכיר אוהל אבלים ולא לקנות?

כשאתם מבקשים לקנות אוהל אבלים מ- PVC אתם לא מוצאים את עצמכם רק בהוצאה הזו. ישנן גם הוצאות על מזון, מתקנים לשימורו, מכשירי קירור ואוורור ואמצעי תאורת שטח. כל אלו לא רק שמהווים הוצאה כבדה, אלא גם קושי במציאת התשתיות שמתאימות לאוהל שקניתם. לעומת זאת בשירות השכרת אוהלי אבלים בראש העין חברה אחת תנצח על כל מה שאתם צריכים, ותספק לכם תשתית אירוח מלאה לכל השבוע, מרמת האוהל ועד רמת מתקני המזון, התאורה והבידוד התרמי/ האוורור.

אוהלי נועם – אוהלי אבלים ברמה אחרת להשכרה בראש העין

כשאתם לקוחות של אוהלי נועם אתם נהנים מאוהלי PVC איכותיים ועמידים לכינון מנהגי אבלות. אוהלי אבלים להשכרה בראש העין כוללים גם תשתיות מכל הסוגים, מריהוט ועד שימור מזון, מתאורה ועד בידוד ממזג האוויר שבחוץ. בואו להצטרף לאוהלי נועם וליהנות משירות מקצועי ברמה אחרת!

דילוג לתוכן