ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים ברחובות

אם אתם זקוקים לפתרון השכרת אוהל אבלים ברחובות לשם קיום אירועים, יש מי שיספק לכם בדיוק את מה שאתם צריכים. כשאתם בודקים איכות של אוהלים לאירוע – עליכם לבחון בראש ובראשונה את סוג הבד שמציעים לכם. ישראל היא אחת המדינות עם האקלימים הקרים ביותר בחורף והחמים ביותר בקיץ, ולכן חשוב לבדוק היטב מה אתם שוכרים. באירוע, בשונה מקמפינג, לא שוכרים אוהלי לייקרה ובוודאי שלא אוהלי ברזנט: רק אוהלי PVC עבים עם חלונות שקופים. אוהלים אלו יגרמו לכם לתחושה של בית כשאתם בתוכם ויעמדו יציבים על הקרקע כמעט בכל מזג אוויר.

אוהלים להשכרה לאירועים בהתאמה אישית

ישנם 2 סוגי התכנסויות עבורן נדרש אוהל אירועים: קיום שבוע אבלות ואירועי בוטיק כמו פסטיבלים, כינוסים משפחתיים וכינוסים חברתיים בטבע. בתחום אוהלי האבלים ניתן להסדיר בחברת השכרת אוהלים ברחובות פתרון לשהיית 30, 50, 70, 80 או 100 איש על פי גודל היריעה. התכנסות זו כוללת תשתיות כמו שולחנות, כסאות, אמצעי שימור מזון, אמצעי קירור וחימום כמו תנורים ומזגנים. בתחום האירועים ניתן לבחור אוהל ל- 50 איש ואוהל ל- 100 איש, שניהם מתאימים לכמות אנשים זו כולל אבזור כפי שצוין קודם. באוהלי האירועים ניתן גם להוסיף תשתיות תאורה מפוארות כמו לדים על החלונות ושרשראות תאורה על תקרת האוהל.

כל מה שניתן להוסיף להשכרת האוהל

אביזרים אלו מאד כדאי להוסיף לפרויקט שלכם במסגרת השכרת אוהל אבלים ברחובות: תשתית תאורה הכוללת שרשראות תאורה ולדים, מקרר שטח, מצנן (מזגן נייד), מאוורר מתכת, כאשר מדובר בחורף: תנורים ופטריות חימום. כמו כן כדאי להוסיף שולחנות וכסאות דגם כתר או עץ לבחירתכם. ניתן לעבות את המקום גם בדגמים מוגבהים שישמשו לישיבה בסגנון בארים. האירוע קיצי? ניתן להשתמש בחלל הפתוח שמחוץ לאוהל כמקום אירוח נוסף. או אז, כדאי לשכור גם צליות מעל השולחנות שיוצבו שם. בתחום ציוד המזון מומלץ שיהיו צלחות, כוסות, סכום, מפיות, מפות סטנדרטיות ומפות ראנר.

שירותים מעובדי החברה שכדאי להוסיף

מומלץ להוסיף לפרויקט שלכם גם שירות הרכבת אוהלים, רהיטים ותאורה, שירות גריל מן ושירות קייטרינג במהלך האירוע. ניתן גם להוסיף שירות די ג'יי במהלכו. השירותים הללו ייעשו במסגרת הסדר אוהל אבלים להשכרה ברחובות מטעם עובדי החברה. בכך, לא תצטרכו להביא אנשים מבחוץ שיעשו זאת, ותוכלו לחסוך לא מעט הוצאות לאירוע שלכם בלי לפגוע באיכותו.

השכרת אוהלים ברחובות מטעם חברת אוהלי נועם: כל התנאים בעסקה אחת

אוהל אבלים להשכרה ברחובות מטעם חברת אוהלי נועם מספקים עבורכם את כל מה שאתם צריכים בשביל לחגוג אירוע מושלם או ליהנות מהתכנסות עם כל התנאים הלוגיסטיים. אוהלי נועם הנה חברה מנוסה המצוידת במיטב אוהלי ה- PVC ותשתית האירועים המובילה. החברה מספקת ללקוחותיה את כל מה שהם זקוקים לו בשביל לקיים אירוע חסר מעצורים. בואו להבטיח פרויקט מושלם עם אוהלים להשכרה ברחובות ברמה אחרת, תשתיות אירוע מתקדמות, ושירותי אירוע חסרת תקדים.

דילוג לתוכן