ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים ברמת גן

אם אתם מחפשים אוהלי אבלים איכותיים ברמת גן, כאלו שיעשו מהאירוע שלכם לפרויקט בלתי נשכח בכל קנה מידה, מומלץ להסדיר אותם רק מול חברה המתמחה באוהלים. חברת השכרת ציוד כללית אשר אוהל הוא רק עוד אייטם על המדף לא יכולה להבטיח לכם יציבות כשתשהו בתוכו ויהיה מזג אוויר בעייתי. מדוע? משום שאם שירות השכרות מסוים לא עוסק באוהלים בעיקרו, אלא בתחום אחר, כמו ריהוט – המשמעות היא שהוא צריך לחתוך הפסדים במוצרים האחרים בהם הוא אינו מומחה; במקרה זה – אוהלים. או אז, הוא כנראה יצייד אתכם באוהלי לייקרה עם בד דק ולא עמיד.

הסדירו רק אוהלי PVC עמידים וייעודיים לאירועים

בחברה שהתחום המרכזי שלה הוא אוהלי אבלים, המוצר המרכזי הוא אוהל PVC. זהו כבד ועבה מאד, בו כל מטר מרובע שוקל לא פחות מ- 512 גרם ומספק בידוד תרמי מוחלט גם מהקרים שבחורפים. בנוסף, החברה מספקת הרכבה, הקמת תשתית תאורה, השכרת ריהוט ותשתיות, ועוד.

אוהלים בכל הרמות ובכל הגדלים

כמובן שלא כל אוהל מפוסל זהה למשנהו וגם לא יכול להכיל את אותה קיבולת של אנשים. בתחום אוהלי האבלים ניתן להסדיר אוהל ל- 30 איש, 50, איש, 70 איש, 80 איש ואפילו 10 איש – כל זאת כולל ריהוט ותשתיות. בתחום האירועים ניתן להסדיר אוהל אבלים להשכרה ברמת גן של 50 איש או 100 איש כולל ריהוט ותשתיות.

מקסימום שירות, מינימום עלות

חברת השכרת אוהלי אבלים ברמת גן אינה מספקת רק אוהלים: היא מספקת פתרונות אירועים שמרגישים לאורחים כמו בית אמתי. לא חשוב מהו מזג האוויר, האוהלים של החברה עם מוטות הברזל ויריעת ה- PVC יעשו את שלהם. בתוך האוהל כדאי לשכור מהחברה רשימת ציוד שתעשה ממנו לאחד המקומות המענגים לחגוג בהם אירוע:

תשתית תאורה – שרשראות תאורה ולדים צדיים לחלונות.

מקרר – מקרר לשימור המזון שיחולק בתפוצה רחבה.

ריהוט – סטים של שולחנות וכיסאות בכל הרמות מ- "כתר" ועד עץ, מישיבה נמוכה ועד בארים.

ציוד לוגיסטי – מפות שולחן, כלי אוכל וסכו"ם.

את כל אלו תספק עבורכם חברת השכרת אוהלים ברמת גן, כולל הרכבה של האוהל וכל הציוד בתוכו

שירותים מעשיים מטעם עובדי החברה

העובדים יכולים לספק לכם בתשלום נוסף גם שירותי גריל מן, קייטרינג ודי ג'יי. בכך, תוכלו להסדיר את האירוע כולו כולל שירותים בתעריף נמוך משמעותית מזה המשולם לחברת הפקות.

אוהלי נועם – אוהלים איכותיים, שירותים חסרי תקדים

הסדירו אוהלי אבלים להשכרה ברמת גן בחברת אוהלי נועם וזכרו בכל היתרונות הצרכניים האפשריים! אוהלים עמידים וחזקים, ציוד ותשתיות מהטובים בישראל ובנוסף שירותים מעשיים מצד עובדי החברה ברמות של חברות הפקות לאירועי טבע. אם אתם עומדים ליזום אירוע בטבע, השכרת אוהל אבלים ברמת גן היא בדיוק מה שתצטרכו בשביל לקחת את האירוע שלכם צעד אחד קדימה. בואו להסדיר את כל מה שנדרש במהלך האירוע ללא מאמץ: עובדי "אוהלי נועם" יספקו גם את האוהל וגם את התשתיות.

דילוג לתוכן