ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת אוהל אבלים ברמת השרון

מתכננים אירוע הפנינג בשדות הטניס בכביש 5, או אולי שבת חתן בשדות של המערבית? זקוקים לאוהל אבלים לשבוע ימים? כשמדובר באירוע שלכם או בהתכנסות אבלים בה תשתתפו, אל תיקחו סיכונים: בין אם עונת החורף בפתח, או יום שרבי ולוהט הוא שצפוי להתרחש, במזג האוויר שלנו – רק חברת השכרת אוהל אבלים ברמת השרון ברמה מקצועית, המתמחה באוהלים, תוכל להבטיח את קיום האירוע.

חברה מקצועית לאוהלים – כך תזהו אותה

בשונה מחברות העוסקות באוהלי טיולים, חברות אוהלים מקצועיות לאירועים עוסקות באוהלי ענק מבד עבה מסוג PVC. בד זה כה עבה עד כי שהייה בתוכו היא כמו שהייה במבנה. האם שאלתם את עצמכם איך זה שבבתי הקפה שבסביבתכם ניתן לשבת גם בחודשי החורף הקרים ביותר מחוץ למבנה? כך בדיוק ירגיש האוהל שהחברה המקצועית תשכיר ותרכיב לכם.

תפאורת האוהל – מה כלול ומה צריך להוסיף

האוהל מטעם חברת השכרת אוהל אבלים ברמת השרון כולל חלונות מעוצבים אשר ימחישו עיצוב עתיק. הם מאופיינים ברצועות בד אשר יוצרות דמיון מושלם למראהו של חלון בלגי ביתי. החלק השקוף של החלונות עשוי מניילון עבה וקשיח. כבר כשתיכנסו לתוך האוהל הזה – הוא ייראה ממש כמו בית וינטג' עתיק. ניתן להסדיר אוהלים בהם החלונות מעוצבים בדרכים שונות: שורת חלונות, חלון לקיר, ועוד. בנוסף, כלול גם התקן פתיחה קשיח מבד המשמש כדלת וניתן לסגירה ונעילה. מה לא כלול, אך ניתן להוספה? תאורת אוהל, לדים, ואורנמנטים שונים להפיכת החלל הפנימי לחלל אירועים.

מוצרי לוגיסטיקה נדרשים

כמובן שבלי לוגיסטיקה אין אירוע. בחורף קר או ביום קיץ לוהט, בידוד תרמי לבדו אינו מספיק. יש צורך בזרז טמפרטורה שייתן תחושה של בית: תנור מרכזי ופטריות חימום שולחניות בחורף ומזגנים ומאווררי מתכת בקיץ. כמובן שיחידות הלוגיסטיקה הבסיסיות יותר הן שולחנות וכסאות ברמות שונות בהתאם לתקציבכם: כתר, עץ, מוגבהים או בישיבה בינונית/נמוכה. את כל אלו ניתן לשכור במסגרת הסדרת אוהל אבלים להשכרה ברמת השרון מהחברה המשכירה.

תשתיות מזון במהלך האירוע

אין צורך לפנות לחנויות של מסעדנים: בחברה זו ישנם גם מקררי שטח, מפות ראנר, מפות סטנדרטיות, מפיות, צלחות, כוסות וסכו"ם. את כל אלה ניתן לשכור במסגרת הסדרת אוהל אבלים להשכרה ברמת השרון. בנוסף, ניתן לארח את עובדי החברה שישמשו כקייטרינג, גריל מן מנגלים ואפילו די ג'יי.

השכרת אוהלים ברמת השרון מטעם חברת אוהלי נועם לאירוע מושלם

בין אם האירוע הנו משמח, ובין אם מדובר בהתכנסות לשם התאבלות, כשאתם עומדים לצאת להתארח באוויר הפתוח, חשוב לגבות את עצמכם באוהל הכי מדופן והכי בטוח תמיד. בשל כך, חשוב לפנות אל חברת השכרת אוהלים ברמת השרון המתמחה באוהלי PVC. באוהלי נועם מספקים לכם אוהלים אלו בגדלים שונים בהתאם לכמות האורחים המתעתדת לבקר אתכם. עם אוהל אבלים להשכרה ברמת השרון אתם למעשה הופכים אירוע טבע לכזה שהוא ברמה של אירוע בגן אירועים. השכרת הציוד הנכון וכוח האדם הנדרש יהפכו את האירוע שלכם למיוחד במינו.

קרא עוד: השכרת אוהלים בתל אביב | השכרת אוהלים במרכז

דילוג לתוכן